اخبار

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۳۷۷

افزایش 10هزار تومانی

قیمت سکه در یک هفته

هفته گذشته قیمت سکه افزایش 10هزار تومانی را تجربه کرد و در عین حال بازار جهانی طلا نیز تغییرات جزیی را پشت سرگذاشت که به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر، کاهش ارزش سهام در امریکا، افزایش نرخ بیکاری و تغییرات بازارهای نفتی باعث افزایش قیمت طلا شده است. محمدکشتی آرای در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هفته گذشته قیمت‌ها پس از یک هفته باثباتی که در بازارهای جهانی داشتیم، با نوسان روبه‌رو شد. وی گفت: ‌قیمت هر اونس جهانی طلا که در اوایل هفته حدود 1232دلار بود، از ظهر روز چهارشنبه روند افزایشی به خود گرفت و به 1255دلار رسید. کشتی آرای با اشاره به افزایش قیمت سکه در هفته اخیر ادامه داد: قیمت سکه اوایل هفته گذشته حدود یک میلیون و 22هزار تومان بود که با افزیش 10هزار تومانی به یک میلیون و 32هزار تومان رسید. رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره دلایل این افزایش توضیح داد: کاهش ارزش سهام در امریکا، افزایش نرخ بیکاری و تغییرات بازارهای نفتی باعث شد که قیمت طلا با افزایش حدود 23 دلاری روبه‌رو شود.


شرکت بیمه تجارت نو

پروانه فعالیت گرفت

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران پروانه فعالیت بیمه‌گری شرکت بیمه تجارت نو را صادر کرد. به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، پروانه فعالیت این شرکت در چارچوب «قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی»و «قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه‌گری»، با امضای محمدابراهیم امین رییس کل بیمه مرکزی صادر شد و بر اساس آن، ‌شرکت بیمه تجارت نو (سهامی عام) اجازه یافت که با رعایت قوانین و مقررات مربوط، در انواع رشته‌های بیمه اموال، مسوولیت و اشخاص فعالیت کند. بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۴ موافقت اصولی خود را با تاسیس شرکت بیمه تجارت نو اعلام کرده بود و پس از طی فرآیند تاسیس آن، در نامه‌یی به اداره کل ثبت شرکت‌ها اعلام کرد که ثبت شرکت بیمه تجارت نو از نظر بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بلامانع است.


تمدید مهلت ثبت نام و دریافت بن کارت نمایشگاه کتاب

با اعلام تمدید مهلت ثبت نام دریافت بن کارت فیزیکی آمادگی 83 شعبه منتخب بانک شهر برای دریافت کارت اعلام شد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، برای رفاه حال دانشجویانی که متقاضی دریافت بن کارت فیزیکی هستند، این امکان ایجاد شده تا از روز دهم اردیبهشت تا 14 اردیبهشت برای ثبت نام در سایت وزارت ارشاد و درخواست دریافت بن کارت فیزیکی از شعب بانک شهر اقدام کنند.


هدیه بانک اقتصاد نوین

به دارندگان کارت‌های هدیه

همزمان با برگزاری جشنواره کارت هدیه، بانک اقتصادنوین به قید قرعه به دارندگان کارت‌های هدیه این بانک که از ابتدای اسفند ماه 1394 صادر شده‌ است، هدایای ارزنده‌یی ازجمله پژو پارس، آی‌پد و هدایای نقدی اهدا می‌کند. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین براساس دستورالعمل اجرایی جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین به ازای هر 250هزار ریال از مانده کارت هدیه در هر روز، یک امتیاز برای دارنده کارت هدیه منظور خواهد شد. جشنواره قرعه‌کشی کارت‌های هدیه بانک اقتصادنوین هر سه ماه یک بار برگزار می‌گردد و پس از برگزاری قرعه‌کشی 4 رقم آخر کارت‌های برنده از طریق سایت می‌کارت اقتصادنوین به آدرس http: //micard. enbank. ir/Main/frmdrawing. aspx اعلام خواهد شد.


اصلاح مقررات نیاز اساسی صنعت بیمه

نیاز اساسی صنعت بیمه، اصلاح مقررات و تدوین مقررات جدید است که باید با حمایت شبکه فروش محقق شود. به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر کاردگر، نایب‌ رییس هیات ‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست مشترک با نمایندگان منتخب شبکه فروش که با حضور اعضای هیات‌ مدیره و معاونان مدیرعامل در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک بیمه ‌آسیا برگزار شد، بر تعیین و تدوین چارچوب مناسب برای تفویض اختیارات به نمایندگان و ارائه مدلی مناسب و کاربردی تاکید کرد. مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به حمایت مسوولان ارشد این شرکت از طرح‌ها و برنامه‌های فنی شبکه فروش گفت: شرکت بیمه ‌آسیا همچون گذشته فعالیت‌های خود را در چارچوب قانون پیگیری خواهد کرد.


مشتریان صاحبان اصلی بانک صادرات هستند

مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر به استان فارس ضمن دیدار با فعالان اقتصادی، خدمت‌رسانی حداکثری به آحاد جامعه و مشتریان را مورد تاکید قرار داد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران اسماعیل لـله‌گانی، مدیرعامل این بانک در دیدار با جمع کثیری از فعالان اقتصادی آن استان با اشاره به جایگاه و نقش مشتریان در بانک گفت: مشتریان به عنوان ارزشمند‌ترین دارایی و صاحبان اصلی بانک هستند و در این رابطه بانک برنامه و سیاست‌های خود را با هدف خلق حداکثر ارزش‌افزوده برای مشتریان تنظیم و به اجرا خواهد گذاشت. وی افزود: کسب اعتماد و اطمینان بیشتر مشتریان از اهداف این بانک است و در این خصوص تلاش خواهد شد تا کلیه امکانات و قابلیت‌های بانک در جهت پاسخ به نیاز‌های مشتریان به‌ کار گرفته شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر