تفویض اختیار ستاد اقتصاد مقاومتی در 2 استان به وزیر کشور

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۳۶۲

دکتر جهانگیری بر اساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، اختیارات این ستاد در استان‌های آذربایجان شرقی و لرستان را به وزیر کشور تفویض کرد.

دکتر جهانگیری بر اساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، اختیارات این ستاد در استان‌های آذربایجان شرقی و لرستان را به وزیر کشور تفویض کرد.

معاون اول رییس‌جمهور از وزیر کشور به عنوان «جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» خواسته است با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، ملی و استانی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام نماید.

معاون اول رییس‌جمهور همچنین از کلیه دستگاه‌های اجرایی نیز خواست در این خصوص هماهنگی و اقدام لازم را به‌عمل آورند تا با اجرای موفق این طرح بتوان زمینه را برای توسعه و اجرایی شدن در سایر استان‌های کشور فراهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، متن کامل این ابلاغیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر رحمانی فضلی

وزیر محترم کشور

باسلام

در راستای اجرایی شدن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عمل به تاکیدات رییس‌جمهور محترم در تحقق برنامه‌های مرتبط با این سیاست‌ها در سال 1395 که به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» مزین شده است، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در جلسه مورخ 16/1/1395 تصویب کرد:

وظایف و اختیارات خود شامل اجزاء (الف) تا (ح) از بند یک مصوبه شماره 85001/ت052442 مورخ 31/6/94 را در استان‌های آذربایجان شرقی و لرستان به جناب عالی به عنوان «جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» تفویض می‌نماید تا با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی در راستای تحقق این امر اقدام نمایید.

بدیهی است کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند در این خصوص هماهنگی و اقدام لازم را معمول نموده، تا با اجرای موفق این طرح بتوان زمینه را برای توسعه و اجرایی شدن در سایر استان‌های کشور فراهم ساخت.

اسحـاق جهانگیری

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر