شناسایی 10رشته شغلی برای حمایت‌های مالی

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۱۸۷


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بااشاره به عملکرد سال94 صندوق و پرداخت بیش از 1400میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های خرد و کوچک خبر داد و گفت: این تسهیلات از 3میلیون تومان تا سقف یکصد میلیون تومان است.

اصغر نورالله‌زاده در گفت‌وگو با فارس، بااشاره به اینکه در سال94، بیش از 1400میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های خرد و کوچک پرداخت شده است، گفت: مبلغ این نوع تسهیلات از 3میلیون تومان باتوجه به شرایط‌ بنگاه‌های اقتصادی تا 100میلیون تومان است.

وی افزود: منابعی که توسط دولت از همان ابتدا در این صندوق تزریق شد هم‌اکنون افزایش پیدا کرده و از محل بازپرداخت اقساطی که بنگاه‌ها می‌پردازند، تسهیلات جدید به بنگا‌ه‌های جدید پرداخت شود.

وی در پاسخ به این سوال که هدف‌گذاری شما برای سال95 درراستای حمایت از مشاغل خرد و کوچک چیست، خاطرنشان کرد: سالانه حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های خرد و کوچک توسط این صندوق پرداخت می‌شود و امیدواریم با پرداخت به‌موقع اقساط تسهیلات به هدف خود برسیم. نورالله‌زاده همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره معوقات صندوق کارآفرینی امید (صندوق مهر امام رضا(ع) سابق) گفت: در مجموع معوقات این صندوق 4درصد است و معوقات زیادی از این بابت نداریم. وی همچنین از پرداخت وام ازدواج به جوانان خبر داد و گفت: تسهیلات ازدواج در سال94 طبق سهمیه بانک مرکزی پرداخت شد و مبلغ آن برای خانواده‌های عادی 3میلیون تومان و خانواده‌های شهدا نیز 6میلیون تومان برای هر زوج بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر