خدمات پس از فروش؛ حقی که مغفول مانده است

۱۳۹۳/۰۷/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۰۵

رییس اتحادیه تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران گفت: خدمات پس از فروش در همه حوزه‌ها ازجمله پوشاک از مطالبات به‌حق مردم است اما به نوعی مغفول مانده است. ابوالقاسم شیرازی اظهار کرد: باید به خدمات پس از فروش اهمیت زیادی داده شود و کالاهایی که به مردم فروخته می‌شود به لحاظ کمیت و کیفیت مناسب باشند. شیرازی بیان کرد: اگر بخواهیم جوانان به طرف لباس‌های مبتذل رو نیاورند وظیفه داریم در این حوزه مطالبات آنها را پاسخگو باشیم چون‌ آنها تنوع‌طلب هستند و به مدل‌های متنوع روز علاقه دارند؛ بنابراین باید باتوجه به فرهنگ ایرانی - اسلامی لباس‌های متنوع تولید و عرضه شوند. وی درباره ضرورت برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌هایی در حوزه پوشاک برای آشنایی بیشتر با این بخش گفت: اینگونه همایش‌ها باید با حضور صاحب‌نظران، کارشناسان و اساتید مرتبط با حوزه پوشاک در قالب فرهنگ ایرانی - اسلامی برگزار شود. در این راستا نخستین همایش ملی فرصت‌ها و چالش‌های صنعت مد و لباس در کشور در فصل جاری برگزار می‌شود که هدف اصلی از برگزاری چنین همایشی فرهنگ‌سازی در صنعت مد و پوشاک، شناساندن قابلیت و توانایی‌ها کشور در این زمینه و ارایه راهکارهایی برای توسعه صنعت مد و پوشاک در کشور است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر