گردشگری میانبر تحقق اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۰۱۶

معاون رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه از سرمایه‌گذاری در بخش هتلینگ قشم حمایت می‌کنیم، گفت: در این راستا تسهیلات ویژه ارائه خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی منطقه آزاد قشم، مسعود سلطانی‌فر در آیین تجلیل از اعضای ستاد خدمات سفر قشم اظهار داشت: همه خدمات ارائه شده که موجب رضایت حداکثری مسافران نوروزی قشم شد نتیجه تلاش و همگرایی دست‌اندرکاران ستاد سفرهای این منطقه بود.

ایجاد کمپ‌های مختلف، امکانات مناسب سفر دریایی و خدمات شبانه‌روزی نیروهای ستاد به انبوه مسافران بخشی از موضوعاتی بود که رییس ستاد اجرایی خدمات سفر کشور به آن اشاره کرد.

وی گفت: از سرمایه‌گذاری در بخش هتلینگ قشم با ارائه تسهیلات ویژه حمایت می‌کنیم.

سلطانی‌فر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در ارتباط با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور بیان داشت: کوتاه‌ترین راهی که می‌توانیم به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم تمرکز روی بخش گردشگری و استفاده صحیح از ظرفیت‌های این حوزه در کل کشور است.

آیین تجلیل از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با حضور مسعود سلطانی‌فر معاون رییس‌جمهور، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و رییس ستاد خدمات سفر کشور در تالار بزرگ وحدت جزیره، همزمان با میلاد امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت روز پدر با حضور مداح برجسته و بین‌المللی اهل‌بیت (ع) سید علی‌اکبر حسینی‌یاسین برگزار و بعد از آن برخی پروژه‌های بزرگ گردشگری جزیره قشم رونمایی و کلنگ‌زنی شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر