برگزاری همایش بین‌المللی سیب و انگور ارس

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۰۰۹

آذربایجان شرقی دبیر شورای راهبردی آموزش عالی مناطق آزاد کشور از برگزاری همایش بین‌المللی سیب و انگور در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دکتر بهمن امانی ضمن حضور در هفتمین نشست شورای کاربردی آموزش عالی ارس گفت: همایش بین‌المللی سیب و انگور ارس با مشارکت دانشگاه‌های منطقه جهت معرفی و ارائه تصویر مناسب و توانمند از ظرفیت‌های علمی این منطقه و بخش آموزش عالی آن و همچنین معرفی یکی از ظرفیت‌های مهم کشاورزی منطقه مستعد ارس برگزار می‌شود.

وی افزود: کمیته علمی این همایش با بهره‌مندی از توان علمی دانشگاه‌های ارس مدیریت و تامین و بخش‌های اجرایی آن با مدیریت و مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود. وی گفت: به زودی دبیر علمی و دبیر اجرایی این همایش معرفی و از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس احکام آنها صادر می‌شود تا این همایش بر اساس برنامه‌ریزی و در اوایل سال آینده برگزار شود.

وی تصریح کرد: طی هفته آتی کمیته راهبردی همایش بین‌المللی انگور و سیب منطقه آزاد ارس ضمن تشکیل جلسه، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این همایش را انجام دهند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر