بازدیداز مراحل اجرای تقاطع غیر همسطح گلپارک

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۰۰۷

آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز و جمعی از اعضای شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز از مراحل اجرای تقاطع غیر همسطح گلپارک بازدید کردند. در این بازدید فرماندار تبریز طی سخنانی گفت: پروژه‌های مهمی در راستای تسهیل رفت وآمد مردم در سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در همین راستا امسال نیز چند پروژه بزرگ نظیر زیرگذرگلپارک در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

وی ادامه داد: همه مسوولان دست در دست هم داده‌ایم تا با استفاده از امکانات موجود در شهرداری و امکانات دولتی و بهره‌مندی از ایده و فکر صاحب‌نظران در راستای خدمتگزاری به مردم برای عمران، آبادانی و توسعه شهرمان بکوشیم.

مهندس غنی‌زاده مدیرعامل سازمان عمران نیزدر این بازدید با اعلام اینکه پروژه غیرهمسطح شهیدان ابراهیم‌پور (گلپارک) به‌طور شبانه‌روزی در حال اجراست، افزود: امیدواریم، بتوانیم در آینده نزدیک شاهد اتمام و بهره‌برداری از این پروژه مهم شهر تبریز باشیم.

مدیرعامل سازمان عمران تبریز همچنین ادامه داد: پروژه غیرهمسطح گلپارک از مهم‌ترین پروژه‌های شهری شهرداری تبریز بوده که با همت و تلاش مجموعه سازمان عمران و شهرداری محترم منطقه یک و شهرداری تبریز در حال اجراست.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر