علت مرگ پرینس چه بود؟

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۹۹۶


نیویورک تایمز

شک‌های جدید درباره آتش‌بسی شکننده- در عکس، شهروندان سوریه دیده می‌شوند که روز جمعه از حملات هوایی در حلب فرار کردند، منطقه‌یی که به گفته وزیر امور خارجه امریکا جان کری، روسیه در آن حضور نظامی‌اش را تقویت کرده است.

هیات بازرسی می‌گوید مکزیک جلو تحقیق درباره آدم‌ربایی‌ها را گرفته است- اعضای هیاتی بین‌المللی از متخصصان که برای بازرسی ناپدید شدن هولناک 43دانشجو به مکزیک آورده شده می‌گویند، نمی‌توانند این پرونده را به نتیجه برسانند چون کمپینی ادامه‌دار از آزار و ارعاب علیه آنها شکل گرفته است. این محققان می‌گویند حملاتی برنامه‌ریزی شده ازسوی رسانه‌های خبری مکزیک و عدم ارائه مدارک توسط دولت را تحمل کرده‌اند و حتی دولت در تلافی، تحقیقی درمورد خود آنها انجام داده است.

بزهکاران ویرجینیا حق رای‌‌شان را پس می‌گیرند-‌تری مک‌آلیف فرماندار ویرجینیا، روز جمعه از قدرت اجرایی خود استفاده کرد تا حق رای‌دهی را به بیش از 200هزار بزهکار محکوم‌ شده بازگرداند و به این ترتیب قانونی که توسط جمهوری‌خواهان به وجود آمده بود را دور زد. این کار او عملا ‌بندی از قانون ایالتی ویرجینیا را کنار می‌زند که به گفته او، با هدف سلب رای از آفریقایی- امریکایی‌ها به وجود آمده بود.

رقابت سنا، دموکرات‌ها را به دو دسته تقسیم می‌کند- رقابت اصلی سنای ایالت مریلند بین کریس ون هولن و دانا ادواردز باعث شده شکاف‌هایی درمورد مسائلی ازجمله جنسیت، نژاد و طبقه اجتماعی میان دموکرات‌ها آشکارتر از همیشه شود.


لس‌آنجلس‌‌تایمز

شایعه‌ها بعد از کالبدشکافی پرینس- مسوولان رسمی روز جمعه اعلام کردند که دلیل رسمی مرگ پرینس ممکن است تا چند هفته مشخص نشود. نشانی از ضرب‌و‌شتم یا خودکشی در پرونده مرگ پرینس دیده نمی‌شود و یکی از جنبه‌های کلیدی تحقیقات درباره علت درگذشت او سابقه پزشکی وی، ازجمله بستری شدنش در بیمارستان و احتمال پیدا شدن هرگونه موادمخدر در بدنش خواهد بود. کالبدشکافی اولیه روز جمعه انجام شد، اما به گفته مارتا ویور سخنگوی دفتر پزشکی قانونی بیمارستان میدوِست مدیکال، نتایج نهایی ممکن «چند روز... احتمالا چند هفته» دیگر مشخص شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر