ثروتمندترین ورزشکاران زیر ۳۰ سال بریتانیا

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۹۹۳

کاپیتان شیاطین سرخ در حال حاضر ثروتمندترین ورزشکار زیر ۳۰سال بریتانیاست.

وین رونی، مهاجم انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد در صدر فهرست ثروتمندترین ورزشکاران زیر 30سال بریتانیا در سال 2016 به انتخاب نشریه«ساندی تایمز» قرار گرفت. کاپیتان شیاطین سرخ با درآمدی 82میلیون پوندی تبدیل به ثروتمندترین ورزشکار 30ساله یا زیر 30سال بریتانیا شد و این درحالی است که او نسبت به سال گذشته 10میلیون پوند بر ثروت خود افزوده است. رونی 30ساله که با دریافت دستمزد هفتگی 300هزار پوند بیشترین دستمزد را بین بازیکنان لیگ برتری دارد با کمپانی‌های معتبر نایک و سامسونگ هم قرارداد اسپانسری دارد.

برادران ماری یعنی اندی و جیمی نیز به طور مشترک با 58 میلیون پوند درآمد در رده دوم این فهرست جای گرفتند هر چند 57 میلیون پوند از این رقم از آن اندی ماری، تنیسور شماره دو جهان است. گرت بیل، مهاجم رئال مادریدی تیم ملی فوتبال ولز هم با 34میلیون پوند در رده چهارم این فهرست جای دارد. او نسبت به سال گذشته 13میلیون پوند افزایش ثروت داشته است.

در این فهرست نام فوتبالیست‌های لیگ برتری ازجمله سرخیو آگرو از منچسترسیتی با 33میلیون پوند، داوید سیلوا از منچسترسیتی با 31میلیون پوند، رادامل فالکائو از چلسی و سسک فابرگاس از چلسی با 29میلیون پوند، سمیر نصری از منچسترسیتی با 22میلیون پوند و ادن ازار از چلسی با 18میلیون پوند دیده می‌شود. نفر دهم لیست، امیرخان با 18میلیون پوند ثروت است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر