اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۹۴۴

ابلاغ بودجه 205 میلیارد تومانی شهرداری گرگان

گرگان| بودجه 205میلیارد تومانی شهرداری گرگان طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، فرماندار شهرستان، مدیران کل ادارات و نهادهای استانی و شهرستانی به شهردار این شهر ابلاغ شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاعات روابط عمومی شهرداری گرگان در نشست شامگاه دوشنبه در صحن شورای اسلامی شهر، بودجه 205میلیارد تومانی شهرداری به حسین صادقلو، شهردار گرگان ابلاغ شد.

شهردار گرگان طی سخنانی در این مراسم گفت: بودجه پیشنهادی با مدت مشابه سال قبل برابر است که 44درصد آن را هزینه‌های جاری و بقیه صرف طرح‌های عمرانی می‌شود. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان نیز در این نشست گفت: نسبت 43 به 57درصدی بودجه جاری و عمرانی شهرداری گرگان نخستین گام در تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.


زیارت 2 میلیون نفر از خراسان رضوی

مشهد| حجت‌الاسلام جمال ایزدی که در آیین اختتامیه طرح آرامش بهاری در محل بقعه متبرکه

امام زادگان یاسر و ناصر(ع) سخن می‌گفت در ادامه اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در 144بقعه و با استفاده از 133روحانی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این ایام شاهد 751مورد سخنرانی و برگزاری خیمه‌های معرفت و طرح مشاوره وقف در بقاع متبرکه بودیم که 28مورد از این تعداد منجر به انجام وقف‌های جدید در این ایام شد. ایزدی تصریح کرد: 4هزارو 188نفر در این طرح خدمتگزار زائران بوده‌اند و دو دستگاه خودرو خدمت نیز در این طرح حضور داشتند که پشتیبانی فنی و فرهنگی طرح را انجام می‌دادند و بالغ بر 90ماموریت را در راستای اهداف این طرح انجام داد. معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: یک میلیون و 810هزار نفر در ایام اجرای طرح آرامش بهاری از بقاع متبرکه خراسان رضوی زیارت کرده‌اند.


کسب تقدیرنامه توسط شرکت گاز استان مرکزی

اراک|شرکت گاز استان مرکزی موفق به کسب تقدیرنامه 2ستاره در حوزه نظام پیشنهادها و تندیس برنزین در حوزه تکریم ارباب رجوع شد.

طی مراسمی که در باشگاه شماره یک نفت تهران و با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مسوولان تحت عنوان نخستین جشنواره سرآمدی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، شرکت گاز استان مرکزی موفق به کسب رتبه برتر در این جشنواره شد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی در این جشنواره شرکت گاز استان مرکزی در حوزه نظام پیشنهادها موفق به کسب تقدیرنامه 2ستاره و در حوزه تکریم ارباب رجوع تندیس برنزین را دریافت کرد. لازم به ذکر است، ارزیابی‌های صورت گرفته به صورت سالانه توسط شرکت ملی گاز ایران در سطح کل کشور انجام می‌پذیرد و در این مراسم از برگزیدگان تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.


برگزاری مراسم پدران آسمانی و تجلیل از فرزندان شهیدان

ساری| طی مراسمی که با همت شهرداری ساری برگزار گردید از فرزندان شهیدان مرکز استان مازندران قدردانی شد. در این مراسم که با نورافشانی و اجرای برنامه‌های شاد و تفریحی همراه بود مهدی عبوری، شهردار ساری در سخنانی با تبریک فرا رسیدن سیزدهم رجب گفت: ما بازماندگان شهیدان که بحق حافظ آرمان‌های عزیزان خود هستیم باید با پایداری و میدان‌داری مانع از مصادره شدن خون شهیدان به نفع حزب و فرد و گروهی جز مقام عظمای ولایت شویم چراکه ایمان داریم تنها راه تحقق آرمان‌های شهیدان ما پیروی از ولایت مطلقه فقیه و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است. وی خاطرنشان کرد: هر چیزی که به زندگی بهتر کمک کند مانند خانه، ماشین و دیگر اقدامات رفاهی و حتی شهر مناسب موجب آسایش است. اما آرامش ابعاد روحی و معنوی راه در برمی‌گیرد که داشتن همسر و فرزندان خوب ازجمله است. صد البته که بسیاری با چشم پوشیدن بر دنیا آرزوهای دنیوی به آرامش الهی رسیدند که رسولان و امامان و بزرگان دین نمونه بارز اینگونه انسان‌های کمال یافته‌اند.


۴۴ روستای استان گلستان گازرسانی شد

گرگان| صفرعلی جمال‌لیوانی اظهار کرد: به 44روستای استان گلستان سال گذشته گازرسانی شد و ٢٤هزار و ٣١٦مشترک جدید نیز در سال 94 در سطح استان جذب شد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز گلستان، وی افزود: در همین راستا نزدیک به 22هزار نفر از هم‌استانی‌ها نیز به جمع مصرف‌کنندگان گاز طبیعی افزوده شدند. مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های موجود، این شرکت در سال گذشته توانست ٤٥٤کیلومتر شبکه را اجرا کرده و ٥٥ واحد صنعتی عمده را نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند کند.


افزایش خودروهای آتش‌نشانی و امداد شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی

اراک| 6 خودرو بزرگ با کاربری آتش‌نشانی به ناوگان اطفای حریق و امداد و نجات شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی افزوده شد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی مصطفی آمره، مدیرعامل شرکت با اعلام خبر فوق افزود: با خریداری این 6 خودرو، تعداد خودروهای مستقر در 14 ایستگاه آتش‌نشانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به 21خودرو رسید. وی گفت: این خودروها در راستای ارتقای زیرساخت‌های ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با اعتباری بالغ بر 24میلیارد ریال خریداری شده که دارای ظرفیت هر یک 10هزار لیتر آب و فوم است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر