درگذشت یک نابغه حقیقی

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۹۳۶

نیویورک تایمز

استاد خیره‌کننده پاپ- پرینس آهنگساز، خواننده، تهیه‌کننده، گروه تک‌نفره و شومن تمام و کمال، روز پنج‌شنبه در خانه‌اش درگذشت. او 57 سال داشت. پرینس مردی بود که موسیقی از او بیرون می‌ریخت؛ یک آهنگ‌ساز پرکار، گیتاریست، نوازنده کیبورد و درامر هنرمند و استاد ژانرهای فانک‌، رانک، آر‌اند بی‌و پاپ، حتی با وجود اینکه موسیقی‌اش ژانرها را به چالش می‌کشید. در یک مسیر حرفه‌یی کاری که از اواخر دهه 1970 آغاز شد و با تور «پیانو و میکروفون» امسال به پایان رسید، او به عنوان نابغه موسیقی و آرتیستی شناخته شد که راهش را خودش شکل می‌داد و اغلب به نبرد با شیوه‌های پذیرفته‌شده موسیقی و تجارت می‌رفت.

بالاترین میزان خودکشی در 30سال گذشته- با استناد به تحلیل داده‌های دولتی، نرخ خودکشی در ایالات متحده به بالاترین میزان در نزدیک به 30سال گذشته رسیده و این افزایش در تمام گروه‌های سنی به غیر از افراد بالغ مسن‌تر صورت گرفته و مخصوصا در میان زنان محسوس بوده است. این افزایش همچنین در میان امریکایی‌های میانسال قابل توجه بوده که نشان از غم و اندوه در گروهی دارد که نرخ خودکشی‌شان از دهه 1950 تا به حال یا ثابت یا در حال کاهش بوده است.

آمازون سعی می‌کند همسایه خوبی باشد- درحالی‌که رشد در صنعت تکنولوژی دارد اجاره‌خانه‌ها را بالا می‌برد و یک بحران بی‌خانمانی در سیاتل به وجود می‌آورد، کمپانی آمازون پناهگاهی برای بی‌خانمان‌های این شهر درست کرده است.


لس‌آنجلس تایمز

مشکلات احزاب ایالتی، تحت بررسی موشکافانه- برگه‌های رای با غلط چاپی، اشتباهی در اعلام نتایج روی وب‌سایت‌ها؛ عداوتی خروشان که باعث استعفای ناگهانی یک جمهوری‌خواه محلی می‌شود.

معمولا، آشفتگی‌های کوچک و جر‌ و بحث‌های درون‌فردی احزاب سیاسی محلی و ایالتی، به ندرت فراتر از حلقه‌های درونی‌شان مورد توجه قرار می‌گیرند. اما در این فصل بهار، در حالی که رقابت ریاست‌جمهوری حزب جمهوری‌خواه به سوی یک نبرد داغ حرکت می‌کند و احتمالش هست که تک‌تک رای‌ها حیاتی باشند، اشتباه‌های کوچک گروه‌های کوچک‌تر سیاسی در کانون توجه ملی قرار گرفته‌اند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر