اخبار

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۹۱۴

هشدار بانک ملی نسبت

به کلاهبرداری الکترونیکی

بانک ملی ایران طی اطلاعیه‌یی درخصوص کلاهبرداری افراد سودجو از طریق ارسال پست‌های الکترونیکی مشکوک از مبادی نامعتبر و وعده اعطای تسهیلات هشدار داد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، لذا با توجه به امکان وجود بدافزار در فایل‌های مذکور، همچنین جلوگیری از ضرر و زیان مالی، در صورت دریافت پست الکترونیکی مشکوک از پاسخ دادن یا باز کردن فایل‌های پیوست آنها خودداری کنید.


بانک صادرات ٢٠٠ هزار نفر

را روانه خانه بخت کرد

بانک صادرات ایران در راستای انجام تکالیف و تعهدات اجتماعی خود در سال گذشته با پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج به جوانان، زمینه ازدواج بیش از ٢٠٠هزار نفر از هموطنان را فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مبلغ پرداختی از سوی این بانک به زوج‌های جوان در سال ٩٤ مبلغ ٨هزار و ٨٨٧ میلیارد ریال بوده که در مجموع بیش از ٢٠٠هزار نفر از تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه این بانک بهره‌مند شده‌اند. این گزارش می‌افزاید: براساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال ٩٣ بالغ بر یک میلیون و ٢٨٥هزار نفر از زوج‌های جوان موفق به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه شده‌اند که از این میزان افزون بر ٢٢درصد از طریق شعب بانک صادرات ایران تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند.


اهتمام بانک پارسیان

در به کارگیری مدیریت ریسک

دکتر قاسمی، مدیر ریسک و دکترعامری مشاور مدیرعامل بانک پارسیان با سفر به استان اصفهان از نزدیک در جریان اجرای دقیق راهبردهای ریسک در فعالیت‌ها و عملکرد شعب حوزه 60 قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان در این بازدید ریسک‌های مدیریتی و اجرایی حوزه بررسی و مشاور مدیرعامل و مدیر ریسک رهنمودهای لازم برای بهینه‌سازی و پیشرفت امور را ارائه کردند. گفتنی است، بانک پارسیان به عنوان برترین بانک خصوصی کشور از ابتدای تاسیس اهتمام ویژه‌یی در به کارگیری و نهادینه‌سازی راهبردها و راهکارهای مدیریت ریسک در تمام سطوح سازمانی داشته و در این مسیر آموزش‌های پیوسته و اقدامات ارزنده‌یی صورت داده است.


پسا برجام؛ فرصتی طلایی برای

روابط کارگزاری بانک رفاه

با لغو تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه بانک رفاه و قرار گرفتن بانک در شرایط پسا برجام و اتصال مجدد شبکه جهانی سوئیفت به عنوان مهم‌ترین زیرساخت تعاملات و ارتباطات بانکی فراملی، روابط کارگزاری بانک رفاه گسترش یافت. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، باتوجه به شرایط ایجاد شده، اداره امور بین‌الملل بانک نسبت به برقراری روابط کارگزاری جدید، ازسرگیری روابط کارگزاری با بانک‌های کارگزار قبلی، افتتاح حساب‌های کارگزاری جدید یا فعالسازی مجدد حساب‌های کارگزاری قبلی اقدام کرد که درنتیجه تعداد کارگزاران بانک رفاه افزایش چشمگیری یافته؛ به‌نحوی که براساس آمار، تعاملات بانک با بیش از 120بانک کارگزار خارجی دارای رمز سوئیفتی (RMA) فعال بوده و از طریق این شبکه جهانی، ارسال و دریافت پیام‌های رمزدار سوئیفتی انجام می‌شود. همچنین بانک رفاه در حال حاضر از طریق حساب‌های کارگزاری فعال خود در کشورهای ترکیه، سوییس، بلژیک، اسپانیا، عمان، آلمان، ژاپن، روسیه، امارات، چین، هند، کره و... به اسعار یورو، ین ژاپن، وون کره، ریال عمان، لیر ترکیه، روپیه هند و درهم امارات اقدام کرده و درخواست‌های مشتریان محترم بانک را درخصوص اعتبارات اسنادی، دستور پرداخت، ضمانتنامه‌های ارزی، بروات اسنادی و... در چارچوب ضوابط و مقررات موجود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجابت می‌کند.


ارائه بُن کارت دانشجویی مجازی و فیزیکی در بانک شهر

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر ضمن اشاره به موفقیت شیوه انتخاب کارت مجازی یا فیزیکی در زمان ثبت‌نام بُن‌کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب از آن به عنوان راه موثر برای دسترسی دانشجویان به بُن‌کارت و بهره‌گیری از شیوه‌های مدرن یاد کرد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، مهندس مسعود خاتونی با تشریح این مطلب که در شیوه جدید ثبت‌نام بُن‌کارت دانشجویی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پیش‌بینی‌های گسترده و لازم شده است، گفت: ضمن بهره‌گیری از روش‌های پیشین برای قشر فرهیخته دانشجو، رویکردهای نوین و مبتنی بر بانکداری الکترونیک نیز مد نظر قرار گرفته شده است. خاتونی خاطرنشان کرد: بانک شهر با شعار نوآوری در خدمت همواره کوشیده تا شیوه‌های مدرن را در دستور کار ارائه خدمات خود قرار داده و از این جهت در زمان ثبت‌نام بُن‌کارت‌های دانشجویی در سایت مربوطه به نشانیhttp://bon.tibf.ir/ برای نخستین ‌بار و برای رفع دغدغه‌های وزارت ارشاد برای ممانعت از بروز هر گونه اشکالات احتمالی و تکرار در صدور بُن‌کارت هر ثبت‌نام‌کننده از طریق شماره تلفن همراه و کدهای ملی و دانشجویی به عنوان فردی واحد شناسایی شده است.


اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک سینا در سال مالی 95

نرخ حق‌الوکاله بانک سینا برای انواع سپرده‌های سرمایه‌گذاری در سال مالی 1395 معادل 3درصد خالص منابع سپرده‌گذاران اعلام شد. به گزارش روابط عمومی بانک سینا در راستای قانون بانکداری بدون ربا، نرخ حق‌الوکاله به ‌کارگیری سپرده‌ها در این بانک برای سال مالی 1395 معادل 3درصد خالص منابع سپرده‌گذاران برای هر یک از انواع سپرده‌های به ‌کار گرفته شده جهت مصارف مشاع تعیین شد. حق‌الوکاله مبلغی است که بانک‌ها می‌توانند در قبال به‌کارگیری منابع سپرده‌گذاران از آنان دریافت کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر