برای برگشت به رونق اقتصادی به دولت کمک کنیم

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۷۷۰

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که باید با برنامه‌ریزی‌های ضربتی و حساب شده، تهدید نقدینگی کشور را به فرصت برای رونق تولید و خروج از رکود تبدیل کنیم.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در دیدار جمعی از استانداران سابق کشور در دولت‌های مختلف، دیدار با استانداران را یادآور کارهای اجرایی کشور دانست و گفت: همیشه و الان هم این‌گونه است که استانداران مجری و عمل‌کننده برنامه‌های دولت در اقصی نقاط کشور بوده و هستند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برگزاری انتخابات پرشور و با حضور همه گروه‌ها، یکی از امتیازات انقلاب اسلامی در تاریخ ایران بود و متاسفانه از مقطعی، با دخالت سلایق سیاسی، رد صلاحیت‌ها تشدید شد.

هاشمی‌رفسنجانی، در بخش دیگری از سخنان خویش و در پاسخ به ابراز نگرانی یکی از اعضا در خصوص رکود اقتصادی کشور گفت: این نگرانی دلسوزان انقلاب و مردم، واقعی است و باید برای برگشت کشور به روزگار رونق اقتصادی تلاش و به دولت کمک کنیم. وی با اشاره به مشکلاتی که به خاطر تحریم‌های ظالمانه برای تولیدگران به وجود آمده بود، گفت: به جای یک راه‌حل مناسب و با استفاده از درآمدهای نفتی و به خاطر آمارسازی‌های اشتغال، وام‌های بدون کارشناسی و نظارت دادند که حاصل آن افزودن بدهکاری‌های میلیونی و میلیاردی به مشکلات تولیدگران و صاحبان واحدهای تولیدی بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر