افزایش شمار مشترکان گاز استان گلستان

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۶۵۹

گلستان مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان گفت: با جذب بیش از ٢٤هزار مشترک جدید گاز در سال گذشته، شمار مشترکان به مرز ٥٠٠ هزار رسیده است.

صفرعلی جمال لیوانی درگفت‌وگو با پایگاه خبری گاز گلستان، شتاب در جذب مشترکان و فرآیند گازرسانی به بخش‌های مختلف در استان را از اولویت‌ها و طرح‌های مهم شرکت در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دانست و افزود: در سال پیش‌رو برای تحقق این برنامه تلاش خواهیم کرد تا مشترکان بیشتری جذب و تحت پوشش خدمات شرکت شده و بتوانند از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 1336 پروژه گازرسانی در بخش‌های مختلف شهری، روستایی، صنایع عمده و بزرگ گازرسانی شده، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل ٢٩شهر، ٧٥٢روستا، ٤٩١واحد صنعتی عمده و همچنین ٦٤ جایگاه سی‌ان‌جی است.

جمال لیوانی با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در استان هم‌اکنون بیش از ٧٠درصد است، اظهار کرد: گاز طبیعی در استان گلستان بیش از ٧٠درصد سبد انرژی را تامین می‌کند که در مقایسه با سال ٩٣ ضریب نفوذ گاز و خدمات‌رسانی در سطح استان در بخش‌های مختلف ازجمله خانگی، تجاری و صنایع افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه پارسال ٧هزار و ٥٢٣ انشعاب گاز در سطح استان نصب شده است، افزود: ٢٥هزار و ٢٦٧خانوار جدید از سوخت پاک بهره‌مند شده‌اند که این اقدامات از مهم‌ترین برنامه‌های تحقق یافته این شرکت در سال 94 بوده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر