امضای تفاهمنامه همکاری با دانشگاه کایرنیای قبرس

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۶۵۸

اردبیل با حضور قائم‌مقام، رییس دانشگاه محقق اردبیلی و رییس گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی، تفاهمنامه همکاری دانشگاه محقق اردبیلی با دانشگاه کایرنیای قبرس به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضا عبدی رییس گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی با اعلام این خبر گفت: در دیدار با رییس دانشگاه کایرنیای قبرس همکاری در زمینه‌های مختلف مورد تاکید قرار گرفت و با توجه به هماهنگی‌های قبلی، تفاهمنامه همکاری به امضای طرفین رسید.

وی افزود: در دیدار با مسوولان دانشگاه یوکلانشایر قبرس در شهر نیکوزیا نیز امکان همکاری دو دانشگاه بررسی و مقرر شد تماس مسوولان دو دانشگاه برای آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های موجود و آغاز همکاری احتمالی ادامه یابد.

عبدی ادامه داد: در جریان این سفر در ضیافت شام دکتر رضا زبیب، سفیر جمهوری اسلامی ایران در قبرس نیز درخصوص شرایط خاص همکاری با دانشگاه‌های قبرس بحث و تبادل نظر شد. رییس گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در حاشیه سفر به قبرس همراه با دکتر عبدالرضا راشد رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، با پروفسور محمد آک رییس دانشگاه استانبول، در شهر استانبول دیدار و گفت‌وگو شد، افزود: در این دیدار طرفین نسبت به آغاز همکاری ابراز علاقه کرده و خواستار هموارسازی بسترهای لازم شدند. وی اضافه کرد: بر این اساس، تفاهمنامه همکاری دو دانشگاه تا یک ماه آینده به امضای روسای دو دانشگاه خواهد رسید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر