تخصیص منابع شعب صرف اشتغال‌زایی و کارآفرینی شود

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۶۲۷

ایسنا

در این همایش دو روزه که با حضور روسای شعب، معاونان و مدیران بانک برگزار شد، ضمن بررسی عملکرد سال 1394 شعب سراسر کشور بانک دی، برنامه‌های سال 1395 تببین شد.

احمد شفیع‌زاده، مدیرعامل بانک دی، در این همایش با اشاره به تحولات اقتصادی کشور و ابراز امیدواری نسبت به رونق اقتصادی در سال جدید با توجه به شعار سال اظهارکرد: انتخاب این شعار از سوی مقام معظم رهبری مسوولیت ما را که در عرصه اقتصادی کشور فعال هستیم دو چندان می‌کند. وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده بانک دی در سال گذشته تصریح کرد: این موفقیت‌ها ناشی از خرد جمعی و تلاش صف و ستاد بانک است و از تمامی کارکنان می‌خواهیم با همدلی و تلاش مضاعف بر این موفقیت‌ها بیفزایند. مدیرعامل بانک دی مدیریت اقتصادی شعب را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر شعبه یک بنگاه اقتصادی است و مدیریت اقتصادی شعبه هم به جذب منابع و هم تخصیص منابع معطوف است اما باید با اتخاذ راهکارهای مناسب به دنبال کاهش قیمت تمام شده پول و افزایش سودآوری بنگاه نیز باشیم.

مدیرعامل بانک دی ضمن تاکید بر تقویت تفکر جهادی و مدیریت جهادی برای به ثمر نشاندن اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: باید تخصیص منابع شعب در چارچوب تدابیر مقام معظم رهبری و دولت محترم صرف اشتغال‌زایی و کارآفرینی شود. وی در ادامه با بیان اینکه از روسای شعب انتظارات زیاد است، اهتمام بیشتر روسای شعب و توجه آنها به امر مشتری مداری در راستای وفادارسازی مشتریان را خواستار شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر