افت ۴۰۰ میلیون پوندی ارزش سهام منچستریونایتد

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۵۶۴

منچستریونایتد پس از شکست 3 بر صفر یک‌شنبه شب مقابل تاتنهام در هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس، امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به حداقل ممکن رسید.

حالا خبر می‌رسد که این تیم نه‌تنها در داخل زمین، بلکه در خارج از زمین هم متضرر شده است.

بر اساس گزارشی که نشریه «سان» انگلیس منتشر کرده است، باشگاه منچستریونایتد 25 درصد با افت ارزش در بورس سهام نیویورک مواجه شده است. ارزش هر سهم باشگاه منچستریونایتد در ابتدای فصل جاری 48.21 پوند بوده که 24 ساعت پس از شکست منچستریونایتد مقابل تاتنهام ارزش هر سهم این باشگاه در بورس سهام نیویورک به 9.67 پوند کاهش پیدا کرد. در حالی که ارزش مجموع سهام باشگاه منچستریونایتد در تابستان گذشته دو میلیارد پوند بوده، با اُفت 412 میلیون پوندی، حالا ارزش مجموع سهام این باشگاه انگلیسی به 1.58 میلیارد پوند کاهش پیدا کرده است.

منچستریونایتد پس از اعلام بازنشستگی سرالکس فرگوسن تنها یک بار موفق به حضور در مسابقات لیگ قهرمانان شده که آن هم به حذف از مرحله گروهی این رقابت‌ها انجامید. حالا هم در سومین فصلی که فرگوسن روی نیمکت این تیم نیست، بعید به‌نظر می‌رسد شاگردان لوئیز فنخال بتوانند سهمیه حضور در این مسابقات معتبر را کسب کنند و این یعنی از دست دادن اسپانسر و سود حق پخش تلویزیونی. شیاطین سرخ در حال حاضر با 53 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند و با منچسترسیتی و آرسنال که به ترتیب در رده‌های چهارم و سوم جدول ایستاده‌اند، 4و 6 امتیاز اختلاف دارند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر