مدبر: ورزشگاه نقش جهان نیاز مبرم به تزریق منابع مالی دارد

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۵۶۱

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از نیاز مبرم به منابع مالی برای تکمیل پروژه بزرگ نقش جهان اصفهان خبر داد. به نقل از سایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مصطفی مدبر گفت: برای تکمیل فاز دوم پروژه ملی نقش جهان، نیاز مبرم به تامین منابع مالی و تزریق بودجه مناسب به این پروژه عظیم داریم.

وی افزود: متاسفانه مشکلات مالی موجود در ورزش که نشأت گرفته از شرایط اقتصادی حاکم بر کشور است، شرایط دشواری را برای پروژه نقش جهان رقم زده است. همین مشکلات و پرداخت نشدن مطالبات به‌حق تعدادی از پیمانکاران نقش جهان، موجب شد که برخی از آنها پیش از عید دست از کار بکشند تا این پروژه در یک ماه اخیر با زمان‌بندی از قبل پیش بینی شده، جلو نرود. در تامین منابع مالی، شرکت فولاد مبارکه اصفهان همکاری بسیار خوبی با شرکت توسعه داشته ولی باید بپذیریم که پروژه ملی نقش جهان نیاز به تزریق منابع مالی بیشتر دارد که امیدواریم این مهم در جلسه روز شنبه با مقامات استانی اصفهان محقق شود.

مدبر خاطرنشان کرد: اگر منابع مالی چه از جانب دستگاه ذی‌ربط و چه از سوی شرکت فولاد مبارکه به پروژه تزریق شود، جای نگرانی نیست و می‌توان نقش جهان را تا پیش از رقابت‌های فصل آینده آماده کرد؛ خصوصاً که تکمیل سازه این ورزشگاه مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و زمین چمن ورزشگاه آماده بهره‌بردارى است. پروژه نقش جهان به اندازه‌یی برای مسوولان ورزش مهم است که از چندی پیش با درخواست خود ما دوربین‌های مدار بسته در این ورزشگاه بزرگ نصب شد تا با مشاهده تصاویر از تهران، لحظه به لحظه در جریان پیشرفت کار در ورزشگاه نقش جهان قرار‌گیریم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر