اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۵۵۲

اجرای ۳۴پروژه پیمانکاری عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی اترک

اترک| معاون عمران و محیط‌زیست شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: از ابتدای آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی اترک تا پایان سال گذشته ۳۴پروژه پیمانکاری عمرانی اجرا شده است. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان، حسن جسمانی اظهار داشت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر ۱۱۰میلیارد ریال بوده است. به گفته وی، از مجموع این پروژه‌ها، 7پروژه عمرانی در سال۹۴ با سرمایه‌گذاری ۲۴۰۰۰میلیون ریال اجرایی شد که از این تعداد دو پروژه به بهره‌برداری و سایر پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی مناسبی در دست اجراست.


معاینات غربالگری دیابت و سرطان در استان مرکزی انجام شد

اراک| درراستای حفظ و ارتقای سلامت بانوان و باتوجه به اهمیت پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری، استان مرکزی نیز همگام با سایر استان‌های کشور معاینات غربالگری دیابت و سرطان را به مدت دو ساعت با حضور دکتر الهام قناعت‌پیشه نایب‌رییس بانوان هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی و 30نفر از بانوان شاغل اداره کل ورزش و جوانان و ادارات شهرستان‌های تابعه در محل سالن پیامبر اعظم اداره کل ورزش و جوانان برگزار کرد.


هفتمین مدافع حرم از شهریار به شهادت رسید

شهریار| سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار با حضور در منزل شهید مجتبی یداللهی با خانواده ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، مجتبی یداللهی هفتمین مدافع حرم از شهرستان شهریار در جنگ با تکفیری‌های صهیونیست به فیض شهادت نایل آمد. بنا بر این گزارش، ناجی فرماندار شهرستان شهریار با حضور در منزل این شهید بزرگوار با خانواده ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.


«مرد عنکبوتی» در لرستان دستگیر شد

خرم‌آباد| فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارق حرفه‌یی معروف به «مرد عنکبوتی» در خرم‌آباد خبر داد. سردار محمد قنبری اظهار داشت: با مراجعه یک شهروند به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه منزلش در حالی که خالی از سکنه بوده مورد دستبرد سارقان قرار گرفته و مقادیری زیورآلات و وجه نقد به ارزش 5میلیارد ریال از وی سرقت شده، باتوجه به حساسیت موضوع، پیگیری پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت آگاهی استان قرار گرفت. وی در ادامه افزود: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات فنی و میدانی در این راستا توسط ماموران آگاهی استان آغاز شد.


دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) میزبان کمیته علمی همایش ملی نماز

مشهد| رییس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: کمیته علمی همایش ملی نماز در فرهنگ رضوی در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) تشکیل جلسه داد.

محمدعلی خلیل‌زاده، به عنوان رییس کمیته علمی این همایش ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به همت پژوهشکده مجازی تربیت اسلامی بنیان در حال برنامه‌ریزی است که صبغه علمی داشته و با توجه به ظرفیت کمیته علمی همایش که با مشارکت بیش از 30نهاد مرتبط برگزار می‌شود، در حد یک همایش علمی تخصصی توان فعالیت دارد.

وی درخصوص مخاطبان این همایش گفت: باتوجه به اینکه مخاطبان جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) عموم مردم هستند، اما دانشگاهیان، حوزویان و سایر اقشار نیز به عنوان مخاطبان خاص این همایش، می‌توانند به متناسب با محورهای اصلی همایش به ارائه مقالات خود از طریق سایت همایش و نیز سایت‌های

ebonyan.ir و shamstoos.ir اقدام کنند که در نظر گرفته شده، به مقالات برتر، جوایز ویژه‌یی اهدا شود.


روند کاهشی آمار سوانح جاده‌ای استان مرکزی

نصرالله‌نژاد مدیرکل راه‌وشهرسازی و رییس شورای حمل‌ونقل استان مرکزی در آیین ویژه معرفی و آغاز به کار مدیر جدید راهداری این اداره کل که با حضور مدیران کل عضو شورای حمل‌ونقل و جمعی از فرماندهان انتظامی استان مرکزی برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: در سه سال گذشته توانستیم با همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های مسوول در حوزه حمل‌و‌نقل و ترافیک برون شهری توفیقات خوبی در رابطه با کاهش آمار سنواتی تصادفات و سوانح جاده‌یی به دست آوردیم. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه‌وشهرسازی استان مرکزی، نصرالله‌نژاد بااشاره به رویکرد و برنامه‌های این اداره کل درخصوص ایمن‌سازی محورهای استان اظهار داشت: از منظر شورای حمل‌ونقل استان، وقوع حتی یک سانحه رانندگی در محورهای استان مرکزی قابل قبول نیست و باتوجه به اهمیت حفظ سلامتی رانندگان و مسافران عزیز عبوری همچنین ارزش قابل توجه اقتصادی حجم بالای جابه‌جایی کالا از محورهای استان به عنوان شاهراه جنوب-شمال کشور تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه راهسازی و راهداری و هماهنگی و تعامل به‌موقع و مستمر با سایر دستگاه‌های مسوول، سوانح جاده‌یی (در محورهای برون شهری) را هرچه بیشتر کاهش دهیم.


نشست فعالان خوشه فرآورده‌های لبنی گلستان

نشست فعالان خوشه فرآورده‌های لبنی برای تشکیل «کنسرسیوم صادراتی فرآورده‌های لبنی و شبکه فروش در گلستان» با حضور جمعی از تولید‌کنندگان و مدیران نهاد‌های پشتیبان دولتی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان، نیاز توسعه صنایع کوچک و متوسط استان را با اتکا به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری، استفاده از الگو‌های توسعه خوشه‌یی عنوان کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر