انسداد 10 محور جاده‌ای و محورهای جنوبی راه‌آهن

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۵۲۵

طی چند روز گذشته بارندگی شدید و جاری شدن سیل در بعضی از شهرهای کشور و شرایط نامناسب جوی منجر به انسداد محورهای ریلی و جاده‌یی شده و تردد را با مشکل مواجه کرده است. بر این اساس حوزه ریلی در بخش جنوبی کشور به دلیل بارش باران و ریزش کوه مسدود شده و از سوی دیگر تردد در بخش جاده‌یی در 10 محور مسدود شده است.

طبق اعلام سازمان راهد‌اری بارش‌های اخیر باران در 25 استان کشور موجب کندی سفرهای جاده‌یی و در برخی محورهای کوهستانی رانش و ریزش کوه و در برخی مسیرها با طغیان رودخانه‌ها همراه بوده است موضوعی که باعث شده رفت و آمد در برخی جاده‌ها با مشکل مواجه شده یا برای مدتی کوتاه متوقف شود.

بر این اساس در محور کندوان تردد خودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ فروردین از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع شد، با اعلام ماموران پلیس راه در محل، همچنین تردد از ساعت 17:30 تا ۲۴ روز جمعه ‌از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه شد.


انسداد محور ریلی جنوب کشور تا اطلاع ثانوی

به گزارش روابط‌عمومی راه آهن جمهوری اسلامی، محور جنوب به دلیل بارش باران و ریزش کوه از روز پنج‌شنبه 26 فروردین تا اطلاع ثانوی مسدود شد. براساس این گزارش ماموران فنی در تلاش هستند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با رفع مشکل ایجاد شده نسبت به بازگشایی خط اقدام کنند و به محض بازگشایی خط اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد. همچنین حرکت کلیه قطارها در این محور مورخ 26 فروردین 95 ماه کنسل شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر