تعداد هتل‌های مشهد 2.5برابر شده است

۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۵۸۸

خراسان رضوی

رییس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: تعداد هتل‌های مشهد در ۱۰ سال اخیر 2.5برابر شده و حدود ۲۰۰هتل دیگر نیز در این شهر در دست ساخت است.

محمد قانعی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: هتل‌های شهر مشهد به تناسب نیاز زائران از 1 تا 5ستاره درجه‌بندی شده و بیشترین تعداد آنها دارای رتبه

3 ستاره هستند. وی با بیان اینکه ظرفیت هتل‌ها در شهر مشهد مقدس حدود 50 هزار نفر است، خاطرنشان کرد: این تعداد در وضعیت‌های فوق‌العاده به حدود 75هزار نفر نیز امکان افزایش دارد. رییس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با اشاره به اینکه بازرسی‌های هتل‌های شهر مشهد مقدس با جدیت دنبال می‌شود، بیان کرد: این بازرسی‌ها در 4 صورت دوره‌یی، موردی، سرزده و غیرمحسوس انجام می‌شود و تمام شکایات در کمتر از 15دقیقه بررسی می‌شود. قانعی افزود: 200 هتل در شهر مشهد مقدس ساخته شده که متوسط سرمایه‌گذاری در آنها 75میلیارد تومان بوده و میانگین نرخ آنها 30درصد پایین‌تر از سایر نقاط کشور است. وی در ارتباط با مشکلاتی که در بخش جذب گردشگر شهر مشهد وجود دارد، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین چالشی که در گردشگری مشهد وجود دارد تک بعدی بودن آن است به این معنی که باید خدمات گردشگری به غیر از زیارت در بخش‌های دیگری ازجمله سلامت، طبیعت گردی، سیاحتی، تفریحی و دیگر مواردی از این دست نیز تسری یابد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر