فوتبالیست‌های زن امریکایی از حقوق‌شان راضی نیستند

۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۵۸۰

واشنگتن پست

سقوط مرگبار پل هوایی در هندوستان - مسوولان هندی می‌گویند وقتی بخشی از یک پل هوایی که در دست ساخت بود در منطقه‌یی شلوغ در کلکته سقوط کرد، حداقل 22 نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

زیکا در بعضی کشورها رو به کاهش است -

با استناد به دولت‌های منطقه امریکای لاتین و جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی، در چند کشور این منطقه که ضربه سختی از اپیدمی زیکا خوردند، تعداد مبتلایان به این ویروس کاهش پیدا کرده است. این کاهش باعث شده بعضی کشورها از جمله کلمبیا به‌شدت پیش‌بینی‌های خود در مورد تاثیرات این ویروس را تغییر دهند، با این حال متخصصان می‌گویند، این روند رو به پایین تنها محدود به چند کشور است و نباید آن را نشانه‌یی مبنی بر از بین رفتن ویروس تلقی کرد.


نیویورک تایمز

اعتراض 5 فوتبالیست زن برتر امریکایی به حقوق زنان- فدراسیون فوتبال امریکا پول اعضای تیم‌های ملی فوتبال مردان و زنان ایالات متحده را پرداخت می‌کند. تیم مردان از نظر تاریخی متوسط بوده، با این حال تیم زنان به یک پدیده بدل و موفق به کسب جام جهانی و قهرمانی المپیک شده است. حالا پنج عضو تیم ملی فوتبال زنان امریکا یک شکایت قانونی به ثبت رسانده و ادعا می‌کنند حتی با وجود اینکه سال گذشته سومین جام جهانی امریکا را کسب کردند، حقوق‌شان 40درصد حقوق بازیکنان مرد است.

افزایش علاقه‌مندی به ورزشی غیرعادی -

اخیرا ورزشی عجیب به نام «Cup stacking» که در آن شرکت‌کنندگان لیوان‌هایی را روی هم می‌چینند از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است. قرار است به زودی برای این ورزش که در بسیاری از کلاس‌های ورزشی و بدن‌سازی امریکا تدریس می‌شود، مسابقات جهانی برگزار شود.


وال استریت ژورنال

بیمه‌کننده چینی قرارداد بزرگ هتل را رها می‌کند - گروه بیمه آنبانگ قرارداد 14میلیارد دلاری خرید هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های استاروودز را رها کرد؛ حرکتی تعجب‌برانگیز که 3‌هفته نبرد تجاری با کمپانی ماریوت اینترنشنال را به پایان رساند و می‌تواند سرعت افزایش اخیر قراردادهای خارجی کمپانی‌های چینی را کاهش دهد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر