میزان سرقت‌ها در زنجان ۱۲درصد کاهش یافت

۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۴۶۳

زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان بااشاره به اینکه زنجان در بخش پایین بودن جرایم خشن و امنیتی در صدر قرار دارد، گفت: میزان سرقت‌های مهم در زنجان ۱۲درصد کاهش یافته است.

به گزارش تسنیم، سردار علیرضا صالحی روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون زنجان از میزان پایین بودن جرایم خشن و امنیتی در کشور در صدر قرار دارد، اظهار داشت: درصد سرقت‌های مسلحانه، گروگانگیری و آدم‌ربایی که از اصلی‌ترین شاخصه‌های امنیتی است صفر گزارش

شده است.

وی با تاکید بر اینکه میزان سرقت از مغازه از ابتدای سال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 26درصد و نیز سرقت اتومبیل 23درصد کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: میزان سرقت‌های خرد نیز در 12ماهه امسال 16درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه قشر آسیب‌زا در استان زیر دو رقم است، تصریح کرد: با کنترل درصد اندکی از ساکنان استان شاهد کاهش قابل‌توجهی از جرایم خرد می‌شویم.

وی به کشف بیش از یک تن انواع مواد‌مخدر در زنجان اشاره کرد و افزود: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 30درصدی همراه بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه میزان کشف کالای قاچاق با افزایش دو برابری نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است، بیان کرد: نخستین دلیل افزایش کشفیات اشراف اطلاعاتی گسترده پلیس است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر