ترامپ: من مقصر نیستم

۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۳۳۲


لس‌آنجلس تایمز

خطر برای هنر - شمسیه حسنی، هنرمند گرافیتی 28ساله افغان در خیابان‌های کابل می‌چرخد تا روی دیوارهای رهاشده و ساختمان‌های بمباران‌شده نقاشی کند. او باید سریع کار کند و تنها 15 تا 20 دقیقه وقت دارد و بعد از آن باید فرار کند. اما برای زنی مثل حسنی، وقتی هنر به سلاحی برای بیان جمعی بدل می‌شود، این کاری است که باید انجام داد.

بورلی هیلز شیر آبش را محکم‌تر می‌بندد - مسوولان رسمی بورلی هیلز می‌گویند همه‌چیز را امتحان کردند؛ کمپین‌های آموزشی، محدودیت استفاده و اخطاریه‌های کتبی برای کسانی که مشکوک به هدر دادن آب هستند، اما با وجود تمام این تلاش‌ها، این منطقه نتوانسته از ماه ژوئن تا به حال به اهداف کاهش مصرف آب خود دست پیدا کند. در نتیجه قانونگذاران ایالتی این شهر را جریمه و به صورت عمومی اعلام کردند که هدردهندگان آب «باید شرمسار باشند.»


واشنگتن پست

افزایش قیمت دارو بیمارستان‌ها را به عمل وا می‌دارد - این روزها وقتی پزشکان بیمارستان‌های کلیولند می‌خواهند به صورت آنلاین برای بیماران‌شان دارو تجویز کنند، به سرعت علامتی را می‌شناسند که کنار داروها قرار می‌گیرد: $$$$$. این علامت‌های دلار که توسط مسوولان بیمارستان اضافه می‌شود، پیغامی نه چندان نامحسوس را منتقل می‌کند؛ پیش از استفاده از این دارو، خوب فکرهای‌تان را بکنید، اگر ممکن است دارویی جایگزین انتخاب کنید. این برخورد، تنها یکی از استراتژی‌های بیمارستان‌های سراسر امریکا برای مقابله با هزینه بالای داروهاست.


گاردین

ترامپ: من را برای خشونت‌ها سرزنش نکنید - دونالد ترامپ برای هفته‌یی بی‌سابقه از خشونت و هرج‌و‌مرج در کمپین ریاست‌جمهوری‌اش مسوولیت نپذیرفت و انتقادهای شدید حتی از سوی دیگر کاندیداهای جمهوری‌خواه را که می‌گفتند ترامپ برخوردهایی را دارد به وجود می‌آورد که غیرقابل کنترل خواهند بود را رد کرد. این میلیاردر و غول املاک که بعد از گذشت 48ساعت از داغ‌ترین کمپین ریاست‌جمهوری‌اش که موجی از خشونت در شیکاگو، سن‌لوییس و کانزاس سیتی به وجود آورد، گفت که مقصر نزاع‌های عمومی نیست و اظهار داشت: «من فقط پیغام‌رسانم.»

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر