اخبار

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۱۵۹

رشد اندک نرخ دلار و سکه

صرافان بازار ارز و سکه در معاملات روز چهارشنبه بازار آزاد، یک دلار امریکا را با 90ریال رشد نسبت به روز سه‌شنبه 34هزار و 270ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 10هزار ریال افزایش 10میلیون و 130هزار ریال دادوستد کردند.

همچنین هر یورو در بازار آزاد تهران با 150ریال افت قیمت، 37هزار و650ریال و هر پوند نیز بدون تغییر قیمت 49هزار ریال تعیین قیمت شد. هر قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح جدید با 10هزار ریال رشد 10میلیون و 130هزار ریال و یک قطعه سکه طلا تمام بهار طرح قدیم نیز با 10هزار ریال افزایش قیمت، به 10میلیون و 120هزار ریال رسید. همچنین یک قطعه نیم سکه طلای بهار آزادی نیز با 20هزار ریال رشد 5میلیون و 240هزار ریال و هر قطعه ربع سکه نیز با ثبات قیمتی 2میلیون و800هزار ریال فروخته شد. هر قطعه سکه یک گرمی نیز با 10هزار ریال افت قیمت یک‌میلیون و 910هزار ریال و یک گرم طلای 18عیار نیز یک میلیون و 30هزار ریال دادوستد شد. نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز با 13دلار افت یک هزار و 260دلار اعلام شد.


تجلیل معاون اول رییس‌جمهوری از بانک ملت

مراسم معرفی دومین پایتخت کتاب و روستاها و عشایر دوستدار کتاب با حضور اسحاق جهانگیری معاول اول رییس‌جمهوری، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسن روستا عضو هیات‌مدیره بانک ملت در تالار وحدت تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که با حمایت بنیاد ملت به نمایندگی از بانک ملت برگزار شد، شهر نیشابور به‌عنوان دومین پایتخت کتاب ایران معرفی و از روستاها و عشایر دوستدار کتاب نیز تجلیل شد. همچنین در این مراسم با اهدای لوح سپاس به حسن روستا عضو هیات‌مدیره بانک ملت، از فعالیت‌های این بانک در حوزه کتاب و کتابخوانی و حمایت از جشنواره معرفی پایتخت کتاب و روستاها و عشایر دوستدار کتاب قدردانی شد. اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری در این مراسم، اقتصاد، سیاست و جامعه را بدون کتاب، ناقص خواند و افزود: جامعه‌یی که دوستدار کتاب نباشد مانند جامعه‌یی است که قدر نان را نداند و غم نان را نخورد. وی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره به‌ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانک ملت، تاکید کرد: پایین آمدن کمیت و کیفیت کتاب و وضعیت بازار نشر همچنین کاهش سطح مطالعه در کشور آسیب‌هایی است که جامعه را تهدید می‌کند. به گفته وی، اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این جشنواره نشان می‌دهد که اهتمام جدی به حل این مشکلات دارد و امیدوارم با رفع این معضلات، شاهد شکوفایی عرصه فرهنگ کشور باشیم.


فروش املاک مازاد

بانک سپه از طریق بورس کالا

عضو هیات‌مدیره بانک سپه گفت: بانک سپه به‌عنوان نخستین بانکی که املاک مازاد خود را در بورس کالا به فروش می‌رساند، در نظر دارد در روزهای 25 و 26اسفند سال جاری 5رقبه املاک خود را در تالار فرعی بورس کالا عرضه کند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، کاظم نژاد گفت: در پی همکاری بانک سپه با بورس کالا و پیگیری‌های صورت گرفته، این بانک برای نخستین‌بار در کشور 3رقبه املاک خود را در روز سه‌شنبه 25اسفند ماه سال جاری در تالار فرعی بورس کالا عرضه خواهد کرد. وی افزود: 2رقبه دیگر از املاک این بانک، روز چهارشنبه 26اسفند سال جاری روی تابلو فروش تالار فرعی بورس قرار می‌گیرد.


بانک تجارت با اگزیم بانک چین تفاهمنامه امضا کرد

تفاهمنامه بانک تجارت برای توسعه همکاری با اگزیم بانک چین به امضا رسید. به گزارش روابط عمومی این بانک، این تفاهمنامه همکاری با حضور مهرپور مدیر امور بین‌الملل بانک تجارت و نماینده اگزیم بانک چین برای انجام پروژه‌های فاینانس، تامین مالی، مشارکت و گشایش اعتبارات اسنادی امضا شد. مهرپور مدیر امور بین‌الملل این بانک بااشاره به چگونگی آغاز همکاری با اگزیم بانک چین گفت: پیش از این، بانک تجارت و اگزیم بانک در توسعه خطوط مترو قرارداد همکاری و فاینانس داشتند و باتوجه به تعهدات و ایفای به‌موقع آن در سررسیدها توسط بانک تجارت، این اعتماد متقابل و درک مشترک برای همکاری مجدد فراهم شده است.

مدیر امور بین‌الملل بانک تجارت باتوجه به ارائه خدمات بیمه‌یی اگزیم بانک یادآور شد: مالکیت کامل این بانک را دولت جمهوری خلق چین دراختیار دارد و با دارا بودن پشتوانه مالی مناسب، در بخش پوشش بیمه‌یی هم فعالیت می‌کند و بخش مهمی از محصولات صادراتی و وارداتی کشور تحت پوشش بیمه این بانک قرار دارد.


بانک اقتصادنوین در جشنواره ستاره‌ها برتر شد

بانک اقتصادنوین در هفتمین جشنواره ستاره‌های برتر فناوری، در بخش اهدای نشان‌های مختلف ستاره فناوری براساس نظر هیات داوران و بررسی مدارک و اسناد و نظرسنجی از مشتریان نشان «پرستیژ» دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این جشنواره خدمات بانکداری الکترونیک و فناوری‌های اطلاعاتی بانک‌های کشور مورد بررسی قرار گرفت و درنهایت بانک اقتصادنوین موفق شد نشان پرستیژ این جشنواره را کسب کند. در این جشنواره همچنین از کتاب جامع توسعه ICT در ایران رونمایی شد ضمن اینکه هفت چهره نامدار این حوزه نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر