اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۰۶۱

نشست مشترک اعضای شورای شهر گرگان و مدیرکل بهزیستی استان با داریوش ارجمند

گرگان نشست مشترک اعضای شورای شهر گرگان و مدیرکل بهزیستی استان با داریوش ارجمند، هنرمند و پیشکسوت تئاتر و بازیگری با هدف جلب و جذب مشارکت‌های مردمی ویژه کودکان تحت سرپرست و جامعه هدف بهزیستی، سه‌شنبه 11 اسفندماه در محل ساختمان شورای شهر گرگان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گلستان، مدیرکل بهزیستی استان دراین مراسم ضمن تقدیر از حضور هنرمند و پیشکسوت عرصه تئاتر و بازیگری، داریوش ارجمند که دعوت موسسه خیریه «آوای مهر» را پذیرفتند گفت: بهزیستی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نهاد اجتماعی دولت است که خدمات این سازمان از قبل تولد تا دوران سالمندی را شامل می‌شود. خانم رحمانی افزود: از جمعیت یک میلیون و 800هزار نفری استان، بیش 180هزار نفر تحت پوشش این سازمان قرار دارند که 10هزار نفر از این عزیزان زنان سرپرست خانوار، 18هزار نفر معلول تحت پوشش و 1000نفر کودک بدسرپرست و بی‌سرپرست است که 320نفر از این کودکان در مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی نگهداری می‌شوند. خانم رحمانی با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف سازمان بهزیستی بهبود کیفیت زندگی جمعیت هدف از طریق ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی است افزود: با این مبالغ ناچیز و اعتبارات محدود، بهزیستی به تنهایی نمی‌تواند تمامی امکانات رفاهی جامعه هدف تامین کند و مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد، مسوولان و موسسات خیریه نقش مهمی در حمایت از جامعه هدف این سازمان دارند. در ادامه این مراسم داریوش ارجمند با توجه به کیفیت تاکید و تصریح کرد: دنیای امروز دنیای کمیت است و احترام برای کسانی قائل هستیم که صاحب کمیت‌های بیشتری هستند و اینگونه است که کمیتی تعیین‌کننده سرنوشت ما می‌شوند و این در حالی است که فرهنگ ما فرهنگ کیفیت است، دین ما نیز دین توجه بر کیفیت‌ها است به‌طوری که قیام کربلا و ایستادگی 72تن در مقابل دشمنان اسلام اوج کیفیت است.


نتایج جشنواره «آبی که می‌نوشیم» در استان مرکزی

اراک از برگزیدگان جشنواره آبی که می‌نوشیم در بخش‌های عکس با عنوان صدای پای آب، نشریه رو میزی (پیک و مجله آب)، پویانمایی با موضوع آب، طراحی فعالیت‌های خلاق و موثر با عنوان عطش آب و ماکت با عناوین آب و زباله‌های دوست داشتنی تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، در مراسم اختتامیه جشنواره آبی که می‌نوشیم که با حضور علیجانی مدیرکل آفرینش‌های هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، خانم فرجی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده، فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش، قنبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مهندس خلیلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی برگزار شد از اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان که فعالیت‌های هنری و آثار خود را به جشنواره ارائه داده بودند تقدیر شد.


طرح میثاق با شهیدان در لرستان اجرا می‌شود

خرم‌آباد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از اجرای طرح میثاق با شهیدان در این استان خبر داد. مراد روشنی با اشاره به برنامه‌های این هفته در استان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مدنظر در لرستان اجرای طرح میثاق با شهدا خواهد بود. وی بیان داشت: این طرح طی روز پنج شنبه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان برگزار و در قالب آن مدیران بر سر مزار شهدا حاضر و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و انقلاب اسلامی خواهند داشت. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان همچنین از دیدار با کارکنان بنیاد شهید، ایثارگران و جانبازان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد خبر داد و گفت: همچنین مشابه همین برنامه با حضور استاندار لرستان برگزار خواهد شد. روشنی تجلیل از خانواده شهدای استان را یکی دیگر از برنامه‌های مدنظر در هفته بزرگداشت شهدا در لرستان عنوان کرد و گفت: همچنین رونمایی از وصیت نامه شهدای استان در سطح مدارس لرستان یکی دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده خواهد بود.


پوشش تصفیه خانه فاضلاب در استان مرکزی

اراک باتلاش‌های صورت گرفته توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی 77درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش تصفیه خانه فاضلاب قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی، مصطفی آمره با اعلام این خبر گفت: هم اینک با ساخت و راه‌اندازی 11تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، 77درصد از واحدهای مستقر در این شهرک‌ها تحت پوشش قرار گرفته و تلاش‌ها برای وصل تمامی واحدهای تولیدی به سیستم فاضلاب و تصفیه‌خانه ادامه دارد.


استقبال از بهار در نشست با اتحادیه جایگاه‌داران

ساری با فرا رسیدن روز‌های آخر سال تمامی جایگاه‌ها آماده سوخت‌رسانی به مسافران نوروزی است. در نشست صمیمی اعضای اتحادیه جایگاه‌داران با مسوولان منطقه ساری موضوعات مختلف و راهکارهای موجود هم‌اندیشی شد. شعبانی رییس صنف جایگاه‌داران استان با بیان اینکه جایگاه‌های استان از توان بالایی در جهت خدمات‌رسانی به مشتریان برخوردارند، اعلام کرد: جایگاه‌های منطقه ساری مثل سال‌های گذشته با تمام توان به استقبال مسافران نوروزی خواهند رفت. وی در ادامه افزود: عمده نیازهای مسافران به غیر از سوختگیری در حوزه رفاهی نیز هست.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر