انشعاب پرمصرف‌‌ها پس از صحبت ویژه قطع می‌شود

۱۳۹۳/۰۷/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۹۶۶

قائم‌مقام وزیر نیرو با تاکید بر اینکه براساس سیاست پیش‌‌رو باید با مشترکین پرمصرف به‌صورت ویژه صحبت و از آنها درخواست شود که به خاطر رعایت حال سایر مردم از مصارف غیرضروری پرهیز کنند، گفت: ما در جانب توزیع قرار گرفته‌ایم و باید به فکر بسیاری از افراد که در رنج بی‌‌آبی قرار گرفته‌‌اند باشیم.

ستار محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنابراین وزارت نیرو می‌تواند با اخطار قبلی به قطع موقت انشعاب آب مشترکین پرمصرف بپردازد. وی ادامه داد: ما با مشترکین آب سابقه همکاری 50ساله داریم، بنابراین دو شریک سعی می‌کنند مشکلات خود را از طریق گفت‌وگو حل کنند. وی بااشاره به اینکه وزارت نیرو مجاز به قطع آب مشترکین پرمصرف به‌صورت موقت است، گفت: براساس سیاستی که پیش‌روی مدیران قرار داده‌ایم، باید با مشترکین پرمصرف صحبت شود تا با کاهش مصارف غیرضروری آب کمک کنند تا سایر مردم در فشار خاصی از لحاظ دردسترس بودن آب قرار نگیرند. محمودی با تاکید بر اینکه مصارف ضروری آب جزو مصارف بالا تلقی نمی‌شود، گفت: از مشترکین پرمصرف درخواست داریم که تنها از مصرف غیرضروری آب پرهیز کنند؛ امیدواریم به آنجا نرسد که حتی به‌صورت موقت آب را قطع کنیم.

قائم‌مقام وزیر نیرو با تاکید بر وظیفه وزارت نیرو در زمینه تامین پایدار آب گفت: باید به فکر بسیاری از مردم که در رنج بی‌‌آبی قرار دارند، باشیم بنابراین حتی کسانی که پول آب را پرداخت می‌کنند نیز حق نداریم به آنها تذکر ندهیم که بیش از حد آب مصرف نکنند، چراکه بقیه بی‌‌آب می‌‌مانند و این خلاف تامین پایدار آب است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر