مستطیل سبز

۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۹۳۱۶

افزایش قیمت کیلور

در بازار نقل‌و‌انتقالات

دروازه‌بان تیم فوتبال رئال‌مادرید که با مبلغ ۷میلیون یورو در این تیم قیمت‌گذاری شده بود از‌سوی منابع استعدادیابی آلمان تا مرز ۱۵میلیون یورو، کارشناسی شد. کیلور ناواس دروازه‌بان تیم فوتبال رئال‌مادرید اسپانیا در زمان ورود به این تیم 7میلیون یورو در سال قرارداد بست و معادل همین رقم نیز ازسوی کارشناسان اسپانیایی قیمت‌گذاری شد. اکنون و بعد از یک فصل، ناواس معادل 15میلیون یورو ارزش‌گذاری شده و چند باشگاه آلمانی به‌دنبال راهی برای جذب او هستند. باشگاه رئال‌مادرید اما این اخبار را بازارگرمی وکیل کیلور می‌دانند و نه تنها حاضر به فروش ناواس به مشتریان جدیدش نیستند بلکه قصد تمدید یا ترمیم قرارداد او را نیز ندارند. ناواس پیش از این‌بارها بر پایبند بودن خود به قراردادش تاکید و اصرار داشته اما وکیل او بدون هماهنگی با باشگاه رئال‌مادرید در حال مذاکره با چند مشتری آلمانی است.


تماس منچستریونایتد

با مدیر برنامه‌های مورینیو

سناریویی که تا به امروز در فصل جاری برای منچستریونایتد رقم خورده، سناریوی جالبی نبوده است. این تیم با وجود بیش از 250میلیون پوندی که صرف خرید بازیکنان جدید کرده در قواره یک مدعی قهرمانی ظاهر نشده است. شیاطین سرخ ابتدا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند، سپس از جمع چهار تیم برتر جدول رده‌بندی لیگ برتر فاصله گرفتند به‌طوری که با شکست 2بر یک مقابل ساندرلند امیدهای‌شان برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده کمرنگ‌تر شد. البته کار به همین جا ختم نشد، چراکه شاگردان لوئیز فن‌خال در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در تقابل با حریف ناشناس خود یعنی میتیلند دانمارک با نتیجه 2بر یک تن به شکست دادند تا مشخص شود که مشکل این تیم اساسی‌تر از این حرف‌هاست. نشریه «دیلی میرر» انگلیس اعلام کرد که کاسه صبر مدیران ارشد شیاطین سرخ از عملکرد تیم تحت هدایت لوئیز فن‌خال لبریز شده است و به فکر اخراج هر چه زودتر این مربی هلندی افتاده‌اند. گزینه جانشین کردن این مربی هلندی هم کسی نیست جز ژوزه مورینیوی پرتغالی که چندی پیش از سمت سرمربیگری چلسی اخراج شده است. طبق گزارش «دیلی میرر»، اِد وودوارد مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد روز گذشته (جمعه) با ژرژ مندس مدیر برنامه‌های مورینیو تماس گرفته و جویای این شده که آیا ژوزه می‌تواند زودتر از چیزی که انتظارش را داشتند، هدایت شیاطین سرخ را بر‌عهده بگیرد یا خیر. روز گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سرمربی پیشین چلسی با شیاطین سرخ پیش‌قراردادی سه ساله به ارزش 48میلیون پوند به امضا رسانده و از تابستان2016 هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت. قهرمان 20دوره لیگ برتر انگلیس، پیش از بازی برگشت مقابل میتیلند، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف شروزبری می‌رود و پس از آن در دیداری حساس باید با آرسنال روبه‌رو شود.


کمک 100میلیون تومانی سازمان لیگ به استقلال

همان‌طور که مهدی تاج رییس سازمان لیگ اعلام کرد امروز باشگاه استقلال باید مبلغی حدود ۷۰۰میلیون تومان بابت شکایت گوران لاوره پرداخت می‌کرد تا از کسر ۶امتیاز فاصله بگیرد. در همین راستا سازمان لیگ بابت تامین پول لاوره به باشگاه استقلال مبلغ ۱۰۰میلیون تومان کمک کرده و مابقی پول توسط خود باشگاه استقلال تامین شده است. استقلال با دو شکایت دیگر در فیفا روبه‌‌رو است. توزی و ساموئل دیگر بازیکنانی هستند که بابت طلب‌شان از استقلال به فیفا شکایت کرده‌اند.


لیوریس هفته‌ای ۵۲۰میلیون تومان دستمزد می‌گیرد

روزنامه اکیپ چاپ پاریس در گزارشی که سه‌شنبه (امروز) منتشر کرد، بحث وضعیت آینده «اوگو لیوریس» گلر تاتنهام‌هاتسپرز را مطرح کرده است. این نشریه عنوان کرد دروازه‌بان تیم ملی فرانسه مذاکراتش را با تیم لندنی برای امضای قراردادی جدید آغاز کرده است. مطابق این گزارش در صورت توافق و امضای قرارداد تا سال2020، گلر 29ساله هفته‌یی 100 تا 130هزار یورو (400میلیون تا 520میلیون تومان) به‌صورت هفته‌یی دستمزد خواهد گرفت. این بازیکن با تجربه در فصل جاری 25بازی برای هاتسپرزی‌ها انجام داده است. او از سال2012 در خدمت تاتنهام است.


آبراموویچ

دست به جیب شد

رومن آبراموویچ مالک ثروتمند باشگاه چلسی بودجه خرید بازیکن برای فصل آینده را 130میلیون یورو اعلام کرد. مالک روس آبی‌ها لندن در حال حاضر در حال بررسی انتخاب مربی جدید تیمش برای فصل آینده است و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد کونته هدایت چلسی را برعهده بگیرد. البته چلسی برای جذب مربی موردنظر باشگاه مبلغ هنگفتی کنار گذاشته اما هنور تصمیم نهایی اتخاذ نشده و به‌همین دلیل همچنان از گزینه‌های جدیدی دیگری چون سیمئونه، آنچلوتی، ماسیمیلیانو آلگری نیز نام برده می‌شود. در لیست خرید چلسی نام آرتورو ویدال از بایرن مونیخ، جان استون از اورتون و در لیست فروش نام ادن آزارد که 80میلیون یورو قیمت‌گذاری شده است به چشم می‌خورد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر