انتصاب سرپرست مدیریت سلامت، ورزش و امور اجتماعی و جوانان قشم

۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۹۲۹۸

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سرپرست مدیریت سلامت، ورزش و امور اجتماعی و جوانان این سازمان را

منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، با صدور حکمی ازسوی حمیدرضا مومنی، مهدی مرادزاده‌فهرجی به‌عنوان سرپرست مدیریت سلامت، ورزش و امور اجتماعی و جوانان این سازمان منصوب شد.

در بخشی از حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مهدی مرادزاده‌فهرجی آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و به‌کارگیری تمام توان خویش با تعامل و هماهنگی‌های لازم در انجام وظایف و امور محوله کوشا و موفق باشید. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه برگزاری آیین معارفه مهدی مرادزاده‌فهرجی با تاکید بر اهمیت فعالیت در حوزه مدیریت سلامت، ورزش و امور اجتماعی و جوانان بیان داشت: توسعه قبل از اینکه یک امر عملیاتی باشد یک امر فرهنگی و اجتماعی است. مومنی افزود: باید آسیب‌های اجتماعی را در جزیره قشم به حداقل برسانیم و برای مردم جزیره مخصوصا بانوان و جوانان برنامه‌ریزی کاملی در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی داشته باشیم. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر تاثیر اجتماع بر جوانان گفت: برای جامعه باید به اندازه خانواده خودمان احساس مسوولیت و نگرانی داشته باشیم، باید بنیان خانواده را از نظر فرهنگی تقویت کرد تا ازهم پاشیدگی فرهنگی صورت نگیرد.

وی بیان داشت: با اقدامات زیربنایی، کارهای مطالعاتی و مشاوره‌های اساسی در امور اجتماعی و فرهنگی جامعه و با کاهش نرخ طلاق، شناسایی جوانان بیکار، شناسایی آسیب‌ها و اجرای طرح‌های مفید، درنهایت به بهترین خروجی دست پیدا کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر