تبلیغات انتخاباتی ضرورت رعایت قوانین زیباسازی

۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۹۳۸

البرز شهردار کرج با اشاره به حال و هوای انتخاباتی در شهر گفت: تبلیغات بصری شایسته مبتنی بر اصول زیباسازی شهری می‌تواند عاملی برای ترغیب شهروندان به مشارکت وسیع در انتخابات مجلس باشد.

علی ترکاشوند، ضرورت برگزاری انتخابات اثرگذار مبتنی بر رعایت قوانین را مهم خواند و با انتقاد از انجام تبلیغات غیرمجاز احتمالی نامزدهای انتخاباتی همچنین استفاده نامناسب از فضاهای شهری برای تبلیغات بدون توجه به رعایت مولفه‌های زیبایی‌شناسی شهری و قوانین تبلیغات انتخاباتی اذعان داشت: محیط شهری باید بستر امنیت روحی و روانی شهروندان را فراهم و فضای مطلوبی را برای زندگی آنها فراهم کند؛ بر این اساس عملکرد تبلیغاتی نامزدهایی که مطیع قانون نیستند و به آسایش شهروندان آسیب می‌رسانند در امر قانونگذاری مورد تردید خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه ضوابط، مقررات و دستورالعمل نامزدهای انتخاباتی توسط مسوولان امر تهیه شده است، گفت: از مهم‌ترین ویژگی‌های نماینده یک مجلس قانونگذار رعایت قوانین و مقررات است؛ بر این اساس آنچه برای انتخابات حایز اهمیت است، رعایت همه‌جانبه قوانین انتخابات است.

شهردار کرج گفت: دستورالعمل تبلیغاتی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس آسیب‌شناسی به عمل آمده از انتخابات ادوار گذشته تهیه و تلاش شده است، منافع مشترک شهروندان و نامزدها در آن به نحو مطلوبی لحاظ شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر