فیلمی که به مرز نیم‌میلیارد رسید

۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۸۷۸

تهیه‌کننده فیلم«کوچه بی‌نام» با اعلام اینکه آمار فروش این فیلم به مرز نیم میلیارد تومان رسیده است‌ بر اهمیت توجه به سینمای اجتماعی تاکید کرد.

منصور لشکری‌قوچانی گفت: «فروش فیلم کوچه بی‌نام به مرز نیم میلیارد تومان رسیده و از آنجا که فقط 10روز از اکران این فیلم می‌گذرد، این آمار بسیار قابل توجه و بی‌سابقه است. فیلم ما جمعه30بهمن ماه فقط در تهران بیش از 100میلیون تومان فروش داشته و در روزهای جمعه و پنج‌شنبه فقط در سینما آزادی 45میلیون تومان فروخته است».

لشکری‌قوچانی با اشاره به اینکه ماه اسفند به عنوان ماه رکود سینماها شناخته می‌شود‌، اضافه کرد: «چنین فروشی در آخرین روزهای ماه بهمن بسیار بی‌سابقه است و با این وضعیت فروش ما به کف نمی‌رسد و اکران فیلم بعد از عید هم ادامه خواهد داشت».

این تهیه‌کننده سینما متذکر شد:«برخلاف برخی اظهارنظرها که معتقدند سینمای اجتماعی مورد علاقه مردم نیست‌ و می‌خواهند به زور سینمای دیگری را به مردم تحمیل کنند‌، استقبال مردم از فیلم‌های اجتماعی نشان‌دهنده علاقه‌شان به این ژانر است. اما متاسفانه ما در کشورمان همیشه دچار افراط و تفریط می‌شویم درحالی که ما به همه ژانرهای سینمایی نیاز داریم». لشکری‌قوچانی اضافه کرد:«مردم از سینما صداقت می‌خواهند ضمن اینکه امیدوارند مسائل و معضلاتشان را از طریق این مدیوم ببینند زیرا مردم ما تریبونی ندارند تا مشکلاتشان را بیان کنند و در این وضعیت سینما مدیوم بسیار مناسبی برای بیان مسائل مردم است».

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر