بانک صادرات ایران در تیر١٣٩٣ بیش از سهمیلیون قبض خدمات شهری مشتریان را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک برای ارتقای کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی، با راهاندازی سیستمهای مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است. براین اساس در تیر١٣٩٣ مشتریان بانک و دارندگان کارتبانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاههای خودپرداز، تلفنبانک (٠٩٦٠٢)، دستگاههای پایانه فروش، سیستم بانکداری اینترنتی, سامانه #٧١٩* و همراهبانک دومیلیونو٧١٣هزار قبض را بهصورت غیرحضوری و ٢٨٩هزار قبض را بهصورت حضوری پرداخت نموده است. گفتنی است که استفاده از سامانههای مکانیزه و الکترونیکی نقش برجستهیی در صرفهجویی هزینهها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و موجب جلب رضایتمندی مشتریان نیز میشود.