وقت اجرای تعهدات بریتانیا فرارسیده است

۱۳۹۳/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۳۹


روزنامه لس‌آنجلس تایمز تیتر یک خود را به حمله هوایی امریکا در سوریه اختصاص داده و می‌نویسد: امریکا اعلام کرد در حمله هوایی به سوریه، با هدف قرار دادن خانه‌یی که پایگاه داعش و القاعده بود، 24تن از شبه نظامیان این گروه‌ها را به قتل رسانده است.

روزنامه نیویورک تایمز نیز در حالی که همین مطلب را به‌عنوان خبر اصلی خود انتخاب کرده، در خبر دیگری می‌نویسد: «اوباما چینی‌ها را در فشار گذاشته تا به سمت ایجاد محدودیت برای گرم شدن هوا حرکت کنند.» در ادامه این خبر آمده است که رییس‌جمهوری امریکا از رهبران چین خواست به تلاش‌های جهانی برای کاهش گازهای گلخانه‌یی بپیوندند.

روزنامه وال استریت ژورنال نیز از این خبر می‌دهد که امریکا قول داده تا مبارزه طولانی مدتی را در سوریه دنبال کند. در توضیح این خبر آمده است که موج اول این مبارزه حمله به رهبران هدف گرفته شده، کمپ‌های آموزشی و دو مرکز کنترل گروه‌های افراطی در سوریه بوده است.

روزنامه انگلیسی گاردین در حالی که خبر اصلی خود را به تجلیل اوباما از حمایت اعراب در بمباران مواضع داعش در سوریه اختصاص داده، از این خبر می‌دهد که تعهد 2.5میلیون پوندی میلی‌بند در گرماگرم نبردهای انتخاباتی برای بیمه سلامتی اکنون باید اجرا شود. این تعهد شامل افزودن 20هزار پرستار به کادر درمانی نیز می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر