اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۳۷۲

افتتاح مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت در روستای امره ساری

ساری| در ایام ا... دهه مبارک فجر مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت در روستای امره با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 550 میلیون ریال افتتاح شد. در ایام ا... دهه مبارک فجر مدرسه ۶ کلاسه طرح بنیاد برکت(مدرسه شهید هادیان روستای امره) با حضور قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، شیرزاد مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، علیزاده رییس اداره روابط عمومی استان، رسولی بخشدارکلیجانرستاق، دیانی و شاکری مدیران نواحی یک و دو، دیگر مسوولان استانی و شهرستانی و اهالی روستای امره به بهره‌برداری رسید.


روابط عمومی منابع طبیعی استان مرکزی رتبه برتر کشوری را به دست آورد

اراک| مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از کسب رتبه برتر روابط عمومی این اداره در بین روابط عمومی سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی یوسف یوسفی افزود: در این جشنواره بیش از 68 اثر از 28 استان کشور در 6 بخش تولید برنامه‌های تلویزیونی، توسعه ارتباط با رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی، تبلیغات محیطی، تحلیل محتوا، انتشارات، ایده و نوآوری و خلاقیت روابط عمومی ادارات کل استان‌های کشور ارسال شده بود.


بهره‌برداری از ساختمان اداره گاز شهر هشجین همزمان با ایام دهه مبارک فجر

اردبیل| همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین گرانقدر گاز استان از ساختمان اداره گاز شهر هشجین از توابع استان اردبیل بهره‌برداری به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل طی مراسمی با حضور فرماندار محترم شهرستان خلخال، امام جمعه محترم هشجین، جمعی از مسوولان منطقه و مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ساختمان اداری این شهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی بر ادامه راه شهدای انقلاب تاکید کرد.


موفقیت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در کسب رتبه برتر مدیران ارشد وزارت نیرو

اراک| شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ارزیابی عملکرد سال 1393 مدیران ارشد وزارت نیرو حائز رتبه برتر شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی این شرکت در ارزیابی عملکرد سال ۹۳ مدیران ارشد وزارت نیرو در بخش شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور موفق به دریافت رتبه برتر شد. بنا بر این گزارش مهندس رحیم میدانی، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا طی اهدای لوح تقدیری از تلاش‌های مدیرعامل و مجموعه پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی قدردانی کرد. گفتنی است، همه ساله ارزیابی عملکرد مدیران ارشد وزارت نیرو در 5 شاخص شامل بعد ذی‌نفعان بیرونی، بعد مالی، بعد بهره‌برداری، بعد توسعه و بعد توانمند‌سازی انجام می‌شود.


جشن تکمیل مراکز درمانی قائم شهر و سیمرغ مازندران

ساری| رییس مرکز بهداشت شهرستان قائم شهر از کلنگ‌زنی و احداث ۷مرکز بهداشتی درمانی روستایی در شهرستان قائم‌شهر و یک مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان سیمرغ در دهه مبارک فجر خبر داد.

محمود صفری با بیان اینکه جهت آغاز عملیات این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال جذب شده، افزود: پروژه‌های احداث مراکز روستایی در شهریور ۹۵ به پایان می‌رسند و پس از تجهیز مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت. رییس مرکز بهداشت قائم‌شهر همچنین افزود: در سال ۹۵ جشن تکمیل گسترش و احداث مراکز بهداشتی درمانی روستایی شهرستان‌های قائم‌شهر و سیمرغ را برگزار خواهیم کرد.


افتتاح چندین پروژه درمانی در بیمارستان شهدای شهرستان بهشهر

بهشهر|در نهمین روز دهه مبارک فجر و در آستانه سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران، چندین پروژه درمانی در بیمارستان شهدای شهرستان بهشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید. ایجاد بخشICU مادران پرخطر با ظرفیت ۴ تخت با اعتبار ۷میلیارد ریال، توسعه بخش NICU به ۲۳۰متر مربع و افزایش ۱۰تخت (ظرفیت ۲۵تخت) با صرف هزینه‌یی بالغ بر

۸ میلیارد ریال و راه‌اندازی دستگاه ماموگرافی دیجیتال به ارزش تقریبی ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بیمارستان شهدا جمعا برخی از این پروژه‌هاست.


جشن گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور کارکنان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش

کیش| به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنی با حضور کارکنان و خانواده‌های ناوگان حمل و نقل عمومی کیش برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین بهار انقلاب جشن دهه فجر با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جمعی از معاونان و کارکنان و خانواده‌های ناوگان حمل و نقل عمومی کیش برگزار شد. در این مراسم مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تفاوت انقلاب ما با دیگر انقلاب‌ها مردمی بودن آن است.

وی افزود: در جزیره کیش نیز به تبع سیاست‌های دولت تدبیر و امید تلاش شده است، پاسخگوی مسائل و دغدغه‌های شهروندان باشیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر