تعداد مشترکان گاز طبیعی استان اردبیل از مرز 400هزار گذشت

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۳۷۰

اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از بهره‌مندی 5/99درصد خانوار شهری و 71درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: هم اینک به لطف الهی و تلاش شبانه روزی همکاران، تعداد مشترکان برخوردار از این نعمت الهی در سطح استان اردبیل از مرز 400هزار مشترک عبور کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، خدایی تعداد کل مشترکان برخوردار از گاز طبیعی را تا پایان دی‌ماه سال جاری در مجموع بالغ بر 401هزار و 620 مشترک عنوان و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده و تلاش‌های بی‌وقفه همکاران شرکت گاز استان به زودی شاهد افزایش کمّی مشترکان بهره‌مند از این موهبت خدادادی باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به روند اجرای پروژه‌های گازرسانی در سطح استان بر اهتمام ویژه این شرکت در امر گازرسانی به روستاهای فاقد گاز طبیعی تاکید کرد و افزود؛ تا پایان دی ماه سال جاری بیش از 91هزار مشترک روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و عملیات گازرسانی به 380روستا نیز در دست اجراست. وی در ادامه و در تشریح فعالیت‌های انجام شده در زمینه گازرسانی به صنایع با اشاره به اینکه شرکت گاز استان توجه ویژه‌یی به این حوزه دارد، افزود هم‌اکنون یک هزار و 223واحد از صنایع و 62 جایگاه CNG مستقر در سطح استان با بهره‌مندی از گاز طبیعی در امر خدمات‌رسانی، تولید و اشتغالزایی فعالیت دارند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر