زیرسوال رفتن اعتبار گارد ملی امریکا

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۳۵۹

واشنگتن تایمز

ادعاهای غلط کلاهبرداری، اعتبار گارد ملی را لکه‌دار می‌کند - دو سال پیش خبرهای جدیدی به گوش رسید که قدیمی‌ترین ارتش کشور امریکا یعنی گارد ملی ایالات متحده در یکی از بزرگ‌ترین اختلاس‌های صنعت دفاع کشور دست دارد و مسوولان آن 100میلیون دلار دزدیده‌اند. حالا بعد از سال‌ها تحقیق و بررسی ملی، آمار و ارقام نشان از کلاهبرداری دارد اما در سطحی بسیار پایین‌تر. گفته می‌شود رقم سرقت ‌شده 6 میلیون دلار است.


واشنگتن پست

شورش مرگبار در زندان مکزیک- در زندان توپو چیکو واقع در شهر مونتری مکزیک، برخوردی مرگبار بین دو دسته مخالف صورت گرفت که باعث کشته شدن 49 زندانی شد. این یکی از بدترین اعمال خشونت‌وار در سیستمی است که با تعداد بالای زندانیان و فساد دسته و پنجه‌ نرم می‌کند و تنها کمتر از یک هفته از زمانی رخ می‌دهد که پاپ فرانسیس قرار است از یک زندان مکزیکی بازدید کند.


نیویورک تایمز

کلینتون می‌گوید نقشه‌های سندرز غیرواقع‌گرایانه هستند- هیلاری کلینتون که در تلاش برای بازیابی خود بعد از شکست دو رقمی در انتخابات ایالت نیوهمپشایر بود در مباحثه ریاست‌جمهوری روز پنج‌شنبه حزب دموکرات پشت سر هم برنامه‌های تریلیون‌دلاری برنی سندرز را زیر سوال برد و او را مردی خواند که حرف‌های بزرگ می‌زند اما باید درباره سختی‌های عملی کردن نقشه‌هایش با رای‌دهندگان «روراست» باشد.

آزمونی که دادگاه عالی ورزش با آن

رو به روست- یکی از ورزشکاران رشته اسکیت‌ سرعتی آلمان دادخواستی ترتیب داده که باعث شده عدالت «دادگاه داوری ورزش» که دادگاه ارشد ورزش جهان است زیر سوال برود. احتمال دارد این حرکت منجر به ضعیف‌تر شدن قدرت بین‌المللی این دادگاه شود.


لس‌آنجلس تایمز

صحراهای کالیفرنیا 3 یادمان ملی جدید می‌گیرد- پرزیدنت اوباما روز پنج‌شنبه در کالیفرنیا اعلام کرد که سه بنای موجود این ایالت به عنوان یادمان ملی ثبت خواهند شد. به این ترتیب او حمایت دولتی از زمین‌های مهم را شامل 1.8میلیون جریب زمین دیگر هم کرد که با وجود معدن‌کاوی، پرورش گاو در مزارع و آف‌رودینگ سنگین توسط مردم، زیبایی طبیعی خود را حفظ کرده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر