اخبار

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۳۳۴

اسامی برندگان طرح با آینده2 اعلام شد

باتوجه به پایان زمان شرکت در طرح «با آینده2»؛ از میان مشتریانی که موفق به کسب حداقل 1000امتیاز در طرح مذکور شدند، قرعه‌‌کشی انجام شد و برنده یک‌‌ دستگاه تویوتا یاریس 2016 و برندگان صدها جایزه دیگر مشخص شدند. شایان ذکر است؛ طرح مذکور از 16 آبان‌ ماه سال جاری آغاز و 10 بهمن‌ ماه پایان یافت. برای کسب اطلاعات بیشتر به تارگاه باشگاه مشتریان بانک آینده به نشانی

http: //ba. efarda. ir/ مراجعه فرمایید.


تقدیر نوبخت

از مدیرعامل بانک سپه

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزیر نیرو با اهدای لوح تقدیر از بانک سپه به سبب مشارکت در عملیاتی کردن «طرح‌های ویژه آبرسانی به شهرها و روستاها» تقدیر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، در متن لوح دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و مهندس حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو خطاب به چقازردی، مدیرعامل بانک سپه و کارکنان این بانک آمده است: حضور موثر و تلاش ارزنده جنابعالی و همکاران ارجمند در عملیاتی کردن «طرح‌های ویژه آبرسانی به شهرها و روستاها» که در راستای حمایت از تولید و اشتغال و کاهش آسیب‌پذیری‌ها و بر پایه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفت، موجب مباهات و سپاسگزاری فراوان است.

در بخش پایانی این لوح آمده است: براین اساس و با اهدای این لوح تقدیر مراتب تشکر خود را اعلام و از خداوند بزرگ توفیق مستمر جنابعالی و همکاران را در خدمت به آحاد ملت ایران مسئلت می‌نماییم.


احتمال بروز اختلال

در سامانه‌های بانک ملت

اداره کل زیرساخت و نرم‌افزار بانک ملت از احتمال بروز اختلال در سامانه‌های بانکداری متمرکز و کارت پرداخت این بانک در روزهای آتی خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی بانک ملت، با توجه به به‌روزرسانی سامانه بانکداری متمرکز بانک ملت، احتمال بروز اختلال در این سامانه‌ها در روزهای۲۲، ۲۳، ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه سال جاری وجود دارد. بر اساس این گزارش، بانک ملت پیشاپیش بابت بروز اختلال‌های احتمالی در سامانه بانکداری متمرکز در روزهای مذکور از مشتریان عذرخواهی می‌کند.


بانک تجارت جرایم تاخیر را می‌بخشد

بانک تجارت به مناسبت ایام دهه فجر حداکثر تا پایان سال جاری، در صورت تسویه کامل مانده بدهی توسط مشتریان، تا صد در صد جرایم تاخیر پرداخت اقساط تسهیلات را می‌بخشد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک از مشتریانی که در پرداخت اقساط قراردادهای تسهیلاتی یا تعهداتی و قراردادهای احیاء و تقسیط شده تاخیر کرده‌اند، دعوت نمود تا با تسویه کامل مانده بدهی خود، از امکان بخشودگی جرایم تا صددرصد بهره‌مند شوند. این دسته از مشتریان می‌توانند تا پیش از پایان سال جاری با مراجعه به شعبه خود، از میزان بدهی عقب افتاده خود آگاه شده و با پرداخت آن، از بخشودگی فوق‌ استفاده کنند. این اقدام بانک تجارت به مناسبت فجر انقلاب اسلامی و در راستای حمایت از تولید و گردش منابع در این بخش و تسهیل در تسویه بدهی مشتریان این بانک صورت گرفته است.


افتتاح 3 طرح بانک صنعت و معدن در استان قم

در مراسمی که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور، نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، بطحایی معاون بانکداری صنایع کوچک و متوسط بانک صنعت و معدن و صادق‌نیا سرپرست شعب استان قم این بانک برگزار شد طرح‌های صدرا الکترو مهبد، راد صانع هیدج (آتی) و نورد لوله قائم که با تامین مالی بانک صنعت و معدن به اجرا درآمده‌اند، مورد بهره‌برداری قرار گرفتند. شرکت صدرا الکترو مهبد با هدف تولید سود سوزآور، آب ژاول، اسید کلریدریک و کلر مایع در شهرک صنعتی محمودآباد قم احداث شده و با دریافت مبلغ ١٥میلیون یورو تسهیلات ارزی و ٢٧میلیارد ریال تسهیلات ریالی از بانک صنعت و معدن بیش از ١٥٠فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. طرح رادصانع هیدج (آتی) که با هدف تولید مخازن کامپوزیت CNG در شهرک صنعتی شکوهیه قم ایجاد شده، با دریافت مبلغ ١٤میلیون یورو تسهیلات از بانک صنعت و معدن برای ٦٠نفر شغل فراهم کرده است.


کمک به انجمن «‌ام‌اس» از طریق کارتخوان‌های پارسیان

در چارچوب همکاری سه جانبه میان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، انجمن ‌ام‌اس ایران و صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان، امکان جذب کمک‌های نقدی از طریق شبکه دستگاه‌های کارتخوان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان فراهم شد. به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، تمامی افرادی که تمایل به واریز وجه به حساب این انجمن و حمایت مالی از آن را دارند، می‌توانند با استفاده از شبکه گسترده دستگاه‌های کارتخوان این شرکت در سراسر کشور به راحتی واریز وجه به حساب قرض‌الحسنه پس انداز این انجمن را که متصل به شبکه کارتخوان‌های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان است به انجام برسانند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر