افخمی، لـله‌گانی و مقدم نشان عالی مدیر سال گرفتند

۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۲۴۳

گروه بانک و بیمه|

در نخستین اجلاس سراسری اهدای لوح تقدیر و تندیس نشان عالی مدیر سال94 که با حضور مقامات لشکری و کشوری در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، علی‌اشرف افخمی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن، اسماعیل لـله‌گانی مدیرعامل و نایب‌رییس هیات‌مدیره بانک صادرات ایران و محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت به‌عنوان سه مدیر توانمند و برتر بانک‌های کشور، لوح تقدیر و نشان عالی مدیریت سال94 را دریافت کردند.

به گزارش «تعادل»، در این اجلاس که به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد نایب‌رییس اول مجلس شورای اسلامی، سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، معاون وزیر کار و امور اجتماعی در امور تعاون، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، الهام امین‌زاده معاون حقوقی رییس‌جمهور و طهمورث حسنقلی‌پور رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ضمن ایراد سخنانی، به ٥٢نفر از مدیران برتر حوزه‌های مختلف نشان عالی مدیر سال اهدا کردند. انتخاب سه نفر از مدیران بانک‌های بزرگ و تخصصی کشور در میان 52مدیر برتر سال94، شامل مدیران‌عامل بانک صنعت و معدن، بانک صادرات و بانک تجارت، نشان‌دهنده اهمیت صنعت بانکداری و ایفای نقش کارآمد مدیران بانکی کشور در جهت بهبود شرایط اقتصادی، تامین مالی واحدهای اقتصادی، تامین سرمایه در گردش تولید و کمک به توسعه صنعتی کشور است.

در بخشی از متن لوح دبیرخانه اجلاس که به‌طور جداگانه به سه مدیر برتر بانک‌های کشور شامل مدیرعامل بانک صادرات ایران، مدیرعامل بانک صنعت و معدن و مدیرعامل بانک تجارت اهدا شده، آمده است: «این لوح تقدیر بی‌شک با اتکای جناب‌عالی به خداوند متعال و بهره‌گیری از دانش، تخصص و تعهد مدیریت حاصل شده است. کسب این افتخار بزرگ نه تنها برای آن مجموعه مایه مباهات بوده بلکه برگ زرین و درخشان دیگری را در کارنامه افتخارات کشور عزیزمان به ارمغان آورده است.»

این آیین به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد و براساس مدارک و مستندات ارائه شده اسماعیل لـله‌گانی، علی‌اشرف افخمی و محمدابراهیم مقدم مدیران‌عامل بانک‌های صادرات، صنعت و معدن و تجارت را شایسته دریافت این نشان عالی و لوح تقدیر ارزیابی کرده است. در این اجلاس که با حضور شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و جمعی از مدیران ارشد سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان بانک‌های صادرات، صنعت و معدن و تجارت، در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، مباحثی همچون چگونگی مدیریت نوین، نقش مدیریت در شکل‌گیری نظام‌های اقتصادی و سیاسی کشور، نظام ارزیابی و شاخصه‌های اجرایی مدیریت در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در نخستین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال که با حضور مقامات لشکری و کشوری در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به‌عنوان مدیر توانمند یکی از بانک‌های تخصصی کشور، نشان عالی مدیریت را دریافت کرد و به پاس مدیریت یکی از بانک‌های تخصصی کشور در رشد و توسعه صنعت ایران، به علی‌اشرف افخمی لوح تقدیر اهدا شد. همچنین در اجلاس سراسری اهدای لوح تقدیر و تندیس نشان عالی مدیر سال، مدیرعامل و نایب‌رییس هیات‌مدیره بانک صادرات ایران، به‌عنوان یکی از مدیران برتر بانک‌های کشور، نشان عالی مدیریت را دریافت کرد و به پاس مدیریت یکی از بانک‌های بزرگ کشور با بیش از 2400شعبه داخلی و 23شعبه خارج کشور، توسعه بنگاه‌های بزرگ صنعتی، حمایت از تولید و رشد اقتصاد و کمک به پرداخت سپرده سپرده‌گذاران موسسه میزان، به اسماعیل لـله‌گانی لوح تقدیر اهدا شد.

ازسوی دیگر، در این مراسم لوح تقدیر و تندیس نشان عالی مدیر سال به محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت اعطا شد. کیان ایلکا مشاور مدیرعامل بانک تجارت به نمایندگی از مقدم این لوح را از ابوترابی‌فرد رییس مجلس شورای اسلامی دریافت کرد. در این مراسم همچنین از تمبر نشان عالی مدیریت رونمایی شد. گفتنی است پیش از این نیز نشان ویژه کارآفرین برتر در دومین کنفرانس ملی کارآفرینی، تولید ملی و رونق اقتصادی به مدیرعامل بانک تجارت اعطا شده بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر