رکورد 2 میلیاردی فروش جشنواره موسیقی فجر

۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۲۰۴

در حالی که دو روز تا آغاز جشنواره موسیقی فجر مانده، مجموع رقم فروش بلیت اجراهای این جشنواره برای نخستین‌بار در تاریخ این رویداد از مرز دو میلیارد تومان گذشت.

مجموع بلیت‌های ‌فروخته‌شده جشنواره موسیقی فجر به رقم 2میلیارد و 27میلیون تومان رسیده است. بلیت فروشی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از روز 5 بهمن ماه و برای نخستین بار در طول برگزاری جشنواره موسیقی، از طریق سه سامانه بلیت فروشی آغاز شد و به این ترتیب سه سامانه بلیت فروشی «84200»، «تیوال» و «می‌رسی» بلیت‌های این دوره از جشنواره موسیقی فجر را به فروش می‌رسانند. تاکنون بلیت 12کنسرت جشنواره به‌طور کامل به فروش رسیده که که اجراهای گروه «آوای موج»، گروه «چارتار»، کاوه یغمایی، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری، گروه «کامنت و داماهی»، «بارتولومی بیتمن»، احسان خواجه‌امیری، دالیبور کاروای، مسعود شعاری و کریستف رضاعی، کیوان ساکت و سالار عقیلی، ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری لوریس چکناواریان، انزو فاواتا و آنتونیو ری را در برمی‌گیرد.

در سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر که از بیست و یکم بهمن تا اول اسفندماه در 6سالن شهر تهران به مدیریت حمیدرضا نوربخش و دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود، به آثار برتر حوزه‌ موسیقی 260 سکه بهار آزادی تعلق خواهد گرفت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر