اخبار

۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۷۳۰

آغاز جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران

به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف تقدیر از استفاده‌کنندگان دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران، جشنواره خودپردازهای این بانک از 12 بهمن ماه جاری آغاز می‌شود. این جشنواره که تا 12 شهریورماه 1395 ادامه دارد، دارای دو مرحله قرعه‌کشی میاندوره‌یی در تاریخ دوم اردیبهشت ماه و یکم تیرماه 1395 و قرعه‌کشی نهایی در تاریخ 20 شهریورماه سال آینده همزمان با 88 سالگی بانک ملی ایران است. تمام دارندگان کارت‌های بانک ملی ایران و کارت‌های شتاب در صورت استفاده از دستگاه‌های خودپرداز این بانک در طول دوره جشنواره بر اساس جدول امتیازبندی اعلام شده در هر دوره مشمول امتیاز شده و براساس آن رتبه‌بندی خواهند شد. دارندگان کارت‌های الکترونیک می‌توانند برای اطلاع از امتیاز خود به سایت بانک ملی ایران یا دستگاه‌های خودپرداز این بانک مراجعه کنند.


درخشش بانک صادرات

در عرصه بانکداری شرکتی

در اجلاس مشترک توسعه کیفیت، ساختمان، حمل‌و‌نقل، راه و شهرسازی که با حضور مدیران ارشد سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی برگزار شد، جایزه بین‌المللی مرغوبیت خدمات در بانکداری شرکتی (QS-corporate Banking) از سوی اتحادیه اروپا به بانک صادرات ایران اعطا شد.

در این اجلاس که در بهمن‌ماه سال جاری و در آستانه جشن‌های سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برپا شده بود، جایزه بین‌المللی مرغوبیت خدمات در بانکداری شرکتی به دلیل رویکرد و سیاست‌های این بانک در عرصه بانکداری شرکتی پس از انجام بررسی و ارزیابی از سوی هیات داوران اجلاس به بانک متبوع اعطا و از اسماعیل لـله‌گانی مدیرعامل بانک مزبور تقدیر به عمل آمد.


2 نشان زرین به بانک صنعت و معدن رسید

دو نشان زرین نوآوری در خدمات بانکداری الکترونیکی و نشان ویژه مدیریت برتر روابط‌عمومی در توسعه و اطلاع‌رسانی خدمات بانکی به بانک صنعت و معدن رسید. گفتنی است، بانک صنعت و معدن در دو سال گذشته تامین مالی طرح‌های ملی، زیربنایی و صنعتی کشور را با تسهیلاتی بالغ بر ١٠میلیارد دلار به انجام رسانده که از آن میان می‌توان به قطار سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان و طرح برقی‌سازی قطار تهران- مشهد در بخش صنایع ریلی اشاره کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر