اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۵۳۳

نشست مدیران مناطق آزاد چابهار و کیش

با مدیران مناطق آزاد کشور عمان

چابهار نشست مدیران عامل مناطق آزاد چابهار و کیش با حضور مبارکی و مونسان و هیات همراه با مدیران منطقه آزاد صحار کشور عمان برای بررسی همکاری‌های مشترک بعد از برجام برگزار شد. حامد علی مبارکی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در این نشست مشترک با نمایندگان منطقه آزاد صحار عمان از راه‌اندازی خط کشتیرانی مسافری از عمان به منطقه آزاد چابهار در آینده‌یی نزدیک خبر داد.


دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران

توسط شهرداری مشهد

مشهد محمد آذری اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری‌ها به عنوان نهادهای عمومی غیردولتی این است که به عموم مردم پاسخگو باشند و یکی از مواردی که در این موضوع تاثیرگذار است بحث ارائه گزارش‌های مالی به مردم است. وی بیان کرد: از دهه 60 که خودکفایی شهرداری‌ها مطرح شد، شهرداری‌ها باید دست به ابتکارات متفاوتی متناسب به شهر خود زدند و مدیران شهری باید بر اساس درخواست‌های مردم اقدامات خود را نیز هماهنگ کنند. معاون مالی و اداری شهرداری مشهد عنوان کرد: امروز شهرداری مشهد در سطح کشور از لحاظ تخصصی مالی و حسابرسی حرف برای گفتن در کشور دارد و قوی‌ترین منابع انسانی کشور امروز در اختیار شهرداری است و شاهد آن دریافت جایزه سیمین ملی مدیریت مالی ایران است. وی ادامه داد: امروز شهرداری‌ها و به‌ویژه شهرداری مشهد رو به جدیدترین ابزار مالی آورده‌اند و اگر درگذشته بحث اوراق مشارکت و تسهیلات مطرح بود، امروز بحث اوراق صکوک و سرمایه‌گذاری اقتصادی در شهرداری مشهد مطرح است. آذری با بیان اینکه امروز نظارت‌های گسترده‌یی از داخل و خارج مجموعه بر شهرداری مشهد وجود دارد، تصریح کرد: امروز وقتی در موعد مقرر تفریغ بودجه شهرداری مشهد ارائه می‌شود نشان از دقت در امور مالی است و امروز یکی از سالم‌ترین و شفاف‌ترین سیستم مالی را در بین دستگاه‌ها در شهرداری مشهد داریم. وی با اشاره به دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط شهرداری مشهد گفت: امروز شهرداری مشهد با یک رقابت بین بنگاه‌های مهم اقتصادی کشور همچون بانک‌ها توانست در مراسمی که در سالن اجلاس سران برگزار شد به این جایزه ارزشمند دست یابد.


اجرای طرح هادی روستای آهنگرکلای

بخش دشت‌سر شهرستان آمل

آمل سید اسماعیل علوی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آمل از بهره‌برداری پروژه اجرای طرح هادی روستای آهنگرکلای بخش دشت‌سر شهرستان آمل خبر داد و گفت: پروژه اجرای طرح هادی روستای آهنگرکلای بخش دشت‌سر شهرستان آمل با حضور یوسفیان‌ملا نماینده مجلس نهم، حسنی بخشدار دشت‌سر، اعضای شورای اسلامی روستا، دهیار و سایر مسوولان شهرستانی و جمعی از مردم روستا به بهره‌برداری رسید. سید اسماعیل علوی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آمل در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از اجرای طرح هادی روستا فوق اظهار داشت: اجرای طرح هادی در روستای آهنگرکلا به طول یک و نیم کیلومتر و با هزینه‌یی بالغ بر 220میلیون تومان جهت جابه‌جایی شبکه برق، جدول‌بندی، جمع‌آوری آب‌های سطحی و امر بازگشایی معابر هزینه شده است.


بازدید مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از منطقه چالوس

چالوس مدیرعامل ایران از بخش‌های مختلف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس (غرب استان مازندران) بازدید کردند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چالوس در این بازدید که به‌منظور بررسی و رفع مشکلات موجود در منطقه چالوس صورت پذیرفت، هیات‌مدیره شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران مدیرعامل را همراهی کردند. طی این بازدید، سید ناصر سجادی و هیات همراه از واحدهای ستادی، تاسیسات، عملیاتی، انبار ناحیه مرکزی و سوختگیری هواپیمایی نوشهر بازدید و با مسوولان و کارکنان منطقه دیدار و گفت‌وگو کردند.


گام بلند شرکت نفت لرستان

در جهت استانداردسازی جایگاه‌ها

خرم‌آباد برای رسیدگی به مسائل و مشکلات جایگاه‌هایCNG استان، جلسه‌یی با حضور عیدی بیرانوند شهردار خرم‌آباد و بهرامی مدیر منطقه لرستان برگزار شد. بهرامی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گام‌های مثبتی در جهت استانداردسازی و ایمن‌سازی جایگاه‌ها برداشته است، ادامه داد: عقد قرارداد تعمیر و نگهداشت جایگاه با شرکت‌های مربوط و نیز داشتن یک اپراتور فنی و آشنا با سیستم CNG دو اقدام موثری است که جایگاهداران با رعایت آن می‌توانند صدمات ناشی از کار با CNG را به صفر برسانند. وی با اشاره به پرداخت کارمزد جایگاه‌های CNG بر اساس اخذ مجوز و گواهینامه استاندارد‌سازی تجهیزات به لزوم واگذاری مناقصات تعمیرات و بهره‌برداری جایگاه‌ها از سوی شهرداری‌ها به شرکت‌های دارای مجوز قانونی و معتبر تاکید کرد. در پایان بهرامی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان از عیدی بیرانوند شهردار خرم‌آباد به خاطر تعامل با شرکت و نقش موثر شهرداری در نظارت بر عملکرد شرکت‌های بهره‌برداری جایگاه‌های CNG با اهدای لوح تقدیر کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر