جای خالی ترامپ در مباحثه حزب جمهوری‌خواه

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۵۲۰


نیویورک‌تایمز

کروز و روبیو فضای خالی را پر می‌کنند - کاندیداهای ریاست‌جمهوری حزب جمهوری‌خواه در مباحثه پنج‌شنبه شب سخت به رقابت پرداختند تا فضای خالی‌ای که به خاطر بایکوت‌ دونالد ترامپ به وجود آمده بود را پر کنند. در این مباحثه سناتور تد کروز از تگزاس و سناتور مارکو روبیو از فلوریدا درباره مساله مهاجرت به بحث پرداختند.

ارتش می‌گوید: برای شکست دادن داعش اقدام‌های بیشتری مورد نیاز است - مسوولان رسمی پنتاگون به این نتیجه رسیدند که صدها تمرین‌دهنده، مشاور و کماندوی دیگر از کشورهای ایالات متحده و متحدانش باید در ماه‌های آینده به عراق و سوریه فرستاده شوند تا بتوانند با داعش مقابله کنند.

پل کنتنر در 74سالگی درگذشت - پل کنتنر، خواننده‌ و موسس گروه جفرسون ایرپلین که یکی از گروه‌های موسیقی تاثیرگذار دهه 1960بود چشم از جهان فروبست. کنتنر، رهبر گروه جفرسون استارشیپ هم بود.


وال‌استریت ژورنال

ژاپن از نرخ بهره منفی استفاده می‌کند - بانک مرکزی کشور ژاپن روز جمعه بازارها را مبهوت و برای نخستین بار نرخ بهره کشور را منفی کرد. این نشان‌دهنده تلاشی درمانده برای مقابله با رکودی است که گریبانگیر این کشور شده است.

اف‌بی‌آی از کشته‌شدن فرد اشغالگر دفاع می‌کند - مسوولان اف‌بی‌آی از تیراندازی به یکی از اشغالگران پناهگاه حیات‌وحش ایالت اورگن دفاع کرده و ویدیویی را منتشر کردند که نشان می‌دهد وقتی که به این مرد شلیک شد، او سعی در بیرون آوردن اسلحه‌اش داشت.


گاردین

دخالت اتحادیه اروپا در قرارداد مالیاتی با گوگل - بعد از اینکه رهبران حزب‌ ملی اسکاتلند و حزب کار بریتانیا نسبت به تفاهم مالیاتی 130میلیون یورویی این کشور با گوگل اعتراض کردند، اتحادیه اروپا ممکن است این غول تکنولوژیکی را مجبور به پرداخت مالیات‌های بیشتر در این کشور کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر