آغاز مدرسه برای دانش‌آموزان ایرانی در مالزی

۱۳۹۳/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۴۳

سال تحصیلی برای همه دانش‌آموزان ایرانی داخل و خارج از کشور آغاز شد. تایلند، فیلیپین و اندونزی ازجمله کشورهایی هستند که در آنها مدرسه ایرانیان وجود دارد و دانش‌آموزان ایرانی می‌توانند از آنها استفاده کنند. اما 300 دانش‌آموز دختر و پسر که در کشور مالزی ساکن هستند هم دیروز سال تحصیلی جدید را شروع کردند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی و معاون وزیر تعاون زنگ مهر را در مجتمع آموزشی پسرانه و دخترانه مالزی به صدا درآورند و سال تحصیلی 94-93 به‌طور رسمی در کوالالامپور پایتخت مالزی آغاز شد. براساس این گزارش که درصفحه رسمی صداوسیمای ایران درمالزی منتشر شد، محمدجلال فیروزنیا، سفیر جمهوری اسلامی ایران درکوالالامپور با تاکید بر رسالت و اهمیت مدارس ایرانی خارج از کشور در تربیت دانش‌آموزان ایرانی گفت: مدارس کنونی می‌توانند پل ارتباطی بین نسل گذشته و آینده باشند.

سیدحمید کلانتری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی نیز در سخنانی با تاکید بر اهمیت شادی در مدارس گفت: ترویج نشاط و شادی در بین دانش‌آموزان بر رشد آنان کمک شایانی می‌کند و مدیران مدارس باید به این موضوع توجه ویژه نشان دهند.

اما در ادامه این مطلب در شبکه‌های اجتماعی پیام‌هایی گذاشته شده بود که مضمون همگی آنها آرزوی موفقیت برای تمام دانش‌آموزان ایرانی در سراسر دنیا بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر