زمان را ارزان بخرید!

۱۳۹۳/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۴۲

ساعت، یکی از آن چیزهایی است که همه ما داریم و اتفاقا هر روز از آن استفاده می‌کنیم. خانه، محل کار، نقاط مختلف شهر و تقریبا همه‌جا، ساعت‌های مختلف زمان را به ما نشان می‌دهد، بماند که خیلی وقت‌ها ساعت‌های شهر، خراب است و زمانی را که نشان می‌دهد به درد کسی نمی‌خورد.

گذشته از این‌ها، ساعت‌مچی‌هایمان که در طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلف ساخته شده‌اند، همیشه همراه ما هستند. ساعت برای بعضی افراد به‌قدری مهم است که اگر یک روز آن را در خانه جا بگذارند، کلافه می‌شوند و نبود آن را حس می‌کنند. اما امروز ساعت فقط وسیله نشان‌دادن زمان نیست.

این را می‌توان از ویترین‌های پرزرق‌و‌برق فروشگاه‌ها و مارک‌های آن‌چنانی ساعت‌های موجود در بازار فهمید. اگر قصد خرید ساعت دارید می‌توانید انواع آن را از چند‌هزار‌تومان تا چند‌میلیون‌تومان پیدا کنید. ساعت‌هایی که داخل آنها طلا یا الماس به‌کار رفته باشد قیمتی تا 100‌میلیون‌تومان و شاید بیشتر هم پیدا می‌کنند. بنابراین، امروز ساعت گذشته از اینکه زمان را به ما نشان دهد به‌نوعی وسیله تجملاتی هم به‌حساب می‌آید.

اگر شما هم مایل هستید ساعت مچی‌تان علاوه بر نشان‌دادن زمان، وسیله زینت‌تان باشد می‌توانید بدون صرف هزینه زیاد، ساعت‌های متنوع داشته باشید. شما چندین و چند ساعت را با خرید یک ساعت خواهید داشت فقط کافی است که بند ساعت را عوض کنید. برای این کار می‌توانید از ساعت‌های قدیمی که سال‌هاست آنها را کنار گذاشته‌اید یا برایتان تکراری شده استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از پارچه‌هایی که دارید برای آنها بندهای رنگارنگ تهیه کنید و ساعت مچی‌تان را با لباس‌هایتان ست کنید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر