نبرد تاریخ‌ساز کاندیداهای حزب دموکرات

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۲۸۰


گاردین

نشان یک پناهجو- برای پناهجویان در کاردیف یک مچ‌بند رنگی صادر شده که باید در تمام اوقات آن را به‌دست داشته باشند. یکی از پناهجویان می‌گوید: «ساده و واضح است که این نشان از تعصب دارد. ما این احساس را داریم که شهروندان درجه دو هستیم.»


لس‌آنجلس تایمز

سه نفر فراری از زندان کالیفرنیا - روز صبح جمعه، سه مرد وارد گودالی شدند که پشت تخت‌های‌شان در زندان مرکزی سانتا آنا واقع در ایالت کالیفرنیا کنده بودند و ناپدید شدند. زندانبانان ساعت 9صبح متوجه شدند که جاناتان ترو 20ساله، باک دوئونگ 43ساله و حسین نیری 37ساله در سلول‌های خود نیستند. این زندانیان به‌خاطر جرم‌هایی ازجمله قتل، آدم‌ربایی و شکنجه در زندان بودند.


نیویورک تایمز

رقابت حزب دموکرات، موضع چپ را می‌آزماید- رقابت بین هیلاری کلینتون و برنی سندرز دیگر فقط درباره کاخ سفید نیست، بلکه به نبردی تاریخ‌ساز سر بینش‌های به‌شدت متفاوت آنها برای حزب دموکرات بدل شده است. آقای سندرز اهل ورمانت، هفته گذشته نخستین کاندیدای درجه یک این حزب از دهه1980

تا به حال شد که پیشنهاد افزایش گسترده مالیات‌ها را می‌دهد. خانم کلینتون هم با حمایت از یک «برنامه معقولانه و دست‌یافتنی»، خود را در نقطه مقابل او قرار داد.

نمایش برای بعضی‌ها به راه بود - برادوی‌کان که یک اجتماع مختص طرفداران تئاتر است، روز یک‌شنبه برگزار شد و نزدیک به 6هزار نفر از سراسر جهان را به هتل «نیویورک هیلتون میدتاون» کشید. این درحالی بود که خود برادوی به‌خاطر کولاک شدید بسته شده بود.

محاکمه پرونده جعل هنری شروع می‌شود- نخستین دور محاکمه گالری Knoedler برای فروش بیش از 30نقاشی تقلبی به‌زودی برگزار می‌شود. این دادخواهی، به پرونده خرید نقاشی جعلی روتکو در سال2004 بازمی‌گردد و قرار است در دادگاه فدرال ناحیه منهتن بررسی شود. این نقاشی جعلی از مارک روتکو، به قیمت 8.3میلیارد دلار فروش رفته بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر