هیچ فعالیت اقتصادی بدون کمک بانک‌ها به‌جایی نمی‌رسد

۱۳۹۳/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۷۰۹

دکتر دیواندری خدمت به اقتصاد ملی و به‌حرکت درآوردن چرخ‌های عظیم سازندگی کشور، اشتغال و کارآفرینی را از خدمات ارزنده بانک و صنعت بانکداری برشمرد.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، دکتر دیواندری مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت 26شهریور، سیزدهمین سالروز تاسیس این بانک، در مراسمی که با هدف تجلیل از خانواده بزرگ پارسیان برپا شده ، خطاب به حاضرین گفت: همکاران عزیز همه شما می‌دانید و به خوبی تجربه کرده‌اید که بانک و صنعت بانکداری جای خدمت است، خدمت به کشور، مردم عزیز و خدمت به اقتصاد ملی و به‌حرکت درآوردن چرخ‌های عظیم سازندگی و عمران این مملکت. شما به‌خوبی مسایل کشور را لمس کرده‌اید، به‌ویژه همکاران شعب؛ همه می‌دانید که با سر انگشتان تدبیر و سرانگشتان هنرمند شما چه گره‌های فروبسته‌یی گشوده شده و چه خانواده‌هایی که مشکل آنها حل شده و چه کارآفرینان اقتصادی که چرخ‌های اقتصادی آنها به‌گردش درآمده و مشکلاتشان مرتفع شده است.

مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به این موضوع که مردم و جامعه برای گره‌گشایی مشکلات اقتصادی به همت و مدد شما نیاز داشته و امیدوارند، افزود: امروز اگر در کشور صحبت از اشتغال و کارآفرینی است، یک پای آن بانک و صنعت بانکداری است.مدیرعامل بانک پارسیان گفت: به اعتقاد من ایجاد اشتغال در کشور یعنی ایجاد امید، ایجاد شرایطی برای زندگی بهتر، ایجاد شرایطی برای تحقق آرزوهای هر انسان و اشتغال؛ در یک کلام یعنی زندگی، یعنی حفظ تدین و حریم خانواده. همه اینها به مدد کار بانک‌ها میسر می‌شود و من هیچ فعالیت اقتصادی را در کشور سراغ ندارم که بدون کمک بانک‌ها به‌جایی رسیده باشد. دکتر دیواندری خاطرنشان کرد: اگر امروز انسان‌های امیدواری در صنعت، خدمات و بازرگانی مشغول به کارند، به مدد حمایت بانک‌هاست.

مدیرعامل بانک پارسیان اضافه کرد: اگر خدمات نظام بانکی از جمله بانک پارسیان را از زندگی مردم کنار بگذاریم، می‌بینیم که خیلی از مشکلات کماکان پابرجاست مگر به‌مدد خدماتی که مردم عزیز و کارآفرینان بزرگ اقتصادی از بانک‌ها گرفتند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر