درخواست برای ایجاد طرح حمایت از سالمندان در بریتانیا

۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۸۶۱

نیویورک تایمز

در هند، خوابیدن هم خرج دارد - در قالب بخشی از بازار گسترده و رو به رشد برای یک نیاز بنیادی در شهر دهلی، مغازه‌داران به افراد بی‌خانمان یک پتو و جایی برای خوابیدن می‌دهند و از آنها پول می‌گیرند.

در مورد ترامپ، انجیلی‌ها قضاوت نمی‌کنند - بافورد آرنینگ که یک مدیر بازنشسته اهل کارولینای شمالی است، هر هفته به کلیسا می‌رود. او به یک زندگی پر از ایمان باور دارد، اما انتظار همین درجه تقوا را از کاندیدای ریاست‌جمهوری مورد علاقه‌اش یعنی دونالد جی.ترامپ ندارد. او می‌گوید: «ترامپ مسیحی است» و همین به اندازه کافی خوب است.


واشنگتن پست

اوباما به‌خاطر موج اخراج مهاجران، با خشم رو‌به‌روست- کاخ‌سفید اوباما دارد دیوانه‌وار تلاش می‌کند تا خشم و غضب سیاسی‌ای را فرو بنشاند که میان حامیان حقوق مهاجران و رهبران لاتین‌تبار به‌وجود آمده است. این حامیان و رهبران می‌گویند احساس می‌کنند به آنها خیانت شده چون موج جدیدی از اخراج مهاجران به‌وجود آمده که بیشترشان هم زنان و کودکان اهل امریکای مرکزی بودند.


گاردین

رییس ان‌اچ‌اس، خواستار شکل‌گیری طرح جدید برای حمایت از سالمندان- رییس ان‌اچ‌اس (سازمان سلامت همگانی بریتانیا) می‌گوید این کشور به‌شدت نیازمند یک توافق سیاسی جدید برای تامین سرمایه جهت حمایت اجتماعی از سالمندان است. سایمون استیونز گفت یکی از سوال‌های اصلی در رویارویی با این چالش که چطور کشور می‌تواند سرمایه جمعیتی که دارد مسن می‌شود را تامین کند، این است که آیا باید مقداری از پولی که خرج افزایش حقوق‌های مستمری می‌شود، خرج حمایت اجتماعی شود یا خیر.


وال استریت ژورنال

ثروتمندان هند جایی برای راندن ماشین‌های سوپراسپورت‌شان ندارند - پروین اگرول که در بخش املاک کشور هندوستان کار می‌کند، یک لامبورگینی گایاردو نارنجی خرید. تنها چیزی که کم بود؛ جایی برای راندن ماشین. این سرمایه‌گذار 33ساله می‌گوید: «این نوع ماشین‌ها را باید در جاده‌های باز راند. خیابان‌های کلکته افتضاح هستند.»

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر