الزامات رقابتی‌شدن بنگاه‌ها در «پسابرجام» از نگاه «خسروتاج»

۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۸۴۵


گروه صنعت| قائم‌مقام وزیرصنعت، معدن و تجارت به تشریح مهم‌ترین ضرورت‌های بخش خصوصی در دوران پسابرجام پرداخت و تصریح کرد که بنگاه‌های خصوصی باید ایجاد ظرفیت‌های رقابتی خود را برای حضور در بازار‌های جهانی آماده کنند. مجتبی خسروتاج درباره مهم‌ترین ضرورت‌های بخش خصوصی در دوران پسابرجام گفت: امروز با اجرایی شدن برجام مشکلاتی که در بستر حرکت بخش خصوصی برای حضور در بازارهای جهانی وجود داشت، حل شده و وظیفه دولت این بود که در جهت این بسترسازی برای بخش خصوصی اقدام کند. وی افزود: اما از این نقطه به بعد، بنگاه‌ها باید خودشان را برای حضور در بازارهای جهانی آماده کنند؛ به همین دلیل این ضرورت وجود دارد که بنگاه‌های ما ظرفیت رقابتی داشته باشند و بتوانند در شرایط تولید رقابتی محصول خود را در بازار جهانی باکیفیت مطلوب عرضه کنند. خسروتاج ادامه داد: امروز بنگاه‌ها با سازوکارهایی که برای فروش و بازاریابی وجود دارد، از جمله روش‌های مختلف تبلیغاتی و بازاریابی مجازی قیمت و هزینه تولید محصولات‌شان را پایین‌ می‌آورند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر