اخبار

۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۸۳۷

دلار ارزان وسکه گران شد

صرافان بازار ارز و سکه نرخ هر دلار امریکا را روز سه‌شنبه با 170ریال افت نسبت به روزدوشنبه 35 هزار و930ریال و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با رشد 10هزار ریالی، 9میلیون و 200 هزار ریال تعیین کردند. هر یورو در بازار آزاد با 50ریال افت قیمت، 39هزار و 400ریال و هر پوند نیز با 250ریال رشد قیمت 52 هزار ریال قیمت خوردند. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 10هزار ریال رشد، 9میلیون و 200هزار ریال و هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم نیز با 10هزار ریال افزایش 9 میلیون و 190هزار ریال تعیین قیمت شدند.

همچنین نرخ هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز همانند روز دوشنبه، 4میلیون و 640هزار ریال و هر ربع سکه نیز همانند دیروز 2میلیون و500هزار ریال فروخته شدند. هر قطعه سکه یک گرمی نیز با 10هزار ریال افت قیمت، یک میلیون و 700هزار ریال و هر گرم طلای 18عیار نیز 939هزار ریال خریدوفروش شدند. این در حالی است که سازمان تعزیرات حکومتی، بانک مرکزی و نیروی انتظامی در ادامه برخورد با صرافی‌های غیرمجاز، روز سه‌شنبه نیز همچون روز دوشنبه در عملیاتی مشترک، با بررسی مدارک صرافی‌ها، دفاتر فاقد مجوز را پلمپ کردند.

ماموران بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی و بانک مرکزی به همراه نیروی انتظامی، عصر دیروز با مراجعه و بررسی مدارک صرافی‌ها در چهار راه استانبول و خیابان فردوسی تهران، 13صرافی فاقد مجوز را پلمپ کردند.


فرصت ویژه بانک ملی برای بخشودگی جریمه بدهکاران

بانک ملی ایران به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، فرصتی ویژه برای بدهکاران این بانک جهت بهره‌مندی از بخشودگی 100درصد مانده جرایم تاخیر مازاد بر نرخ معامله فراهم کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بر این اساس، بدهکارانی که از اول تا 22بهمن ماه امسال کل بدهی یا اقساط معوق هر یک از قراردادهای خود را به صورت نقدی پرداخت کنند، مشمول بخشودگی 100درصد مانده جرایم تاخیر مازاد بر نرخ معامله قرار می‌گیرند. به اطلاع مشتریان گرامی می‌رساند فرصت فوق در راستای تکریم و رضایت حداکثری مشتریان این بانک ایجاد شده است. لذا مشتریان و افرادی که تاکنون نسبت به بازپرداخت بدهی‌های خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند از این فرصت ویژه حداکثر استفاده را به عمل آورند. مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.


افزایش تنوع در کارت‌های هدیه بانک آینده

بانک آینده کارت‌های هدیه خود را با طراحی‌های ویژه برای مناسبت‌‌ها و فصل‌‌های مختلف سال ارائه کرده است. این کارت‌ها با لحاظ‌کردن ترجیحات و سلیقه‌های متفاوت مشتریان بانک طراحی شده و در تمام شعب بانک آینده در دسترس است. برای سهولت انتخاب از بین کارت‌های هدیه بانک آینده، آلبومی در تمام شعب این بانک وجود دارد که مشتریان پس از مشاهده و انتخاب طرح کارت‌ مورد نظر، می‌توانند کارت هدیه خود را در کمترین زمان ممکن از همان شعبه دریافت کنند. مشتریان عضو سامانه پیشخوان مجازی نیز می‌توانند با مراجعه به تارگاه اینترنتی این سامانه به نشانیabplus. ir انواع کارت‌های هدیه بانک آینده را در مبالغ مختلف سفارش داده و در محل کار یا زندگی خود، آن را دریافت کنند. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مرکز ارتباط آینده با شماره تلفن27663200-021 تماس حاصل فرمایید.


برنامه ویژه بانک کشاورزی برای پساتحریم

دکتر مرتضی شهیدزاده رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، ضمن تبریک لغو تحریم‌ها و آغاز پویشی جهادی در پساتحریم به ملت ایران، گفت: بانک کشاورزی آماده استقبال از این رویداد فرخنده است و برای پساتحریم برنامه ویژه‌یی دارد.

به گزارش روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی، در پی لغو تحریم‌ها علیه ایران و در نخستین روز اجرای برجام، دکتر شهیدزاده طی سخنانی آمادگی بانک کشاورزی برای فعالیت دوچندان در زمینه عملیات بانکی بین‌المللی را اعلام و اظهار داشت: در نخستین روز اجرای برجام، بانک کشاورزی که از مدت‌ها قبل آماده استقبال از این رویداد بوده است، با انجام عملیات بانکی بین‌المللی با بانک‌های اروپایی راه را برای ورود به بازارهای جدید هموار کرد.


الزامات و پیش‌نیازهای اقتصاد مقاومتی

سومین همایش مشترک انجمن مدیریت ایران و دانشگاه خاتم، با عنوان همایش علمی، کاربردی اقتصاد مقاومتی در تاریخ 28 دی‌ماه 1394، در محل دانشگاه خاتم و با حضور استادان برجسته کشور، اقتصاددانان، اعضای انجمن‌های علمی، اعضای انجمن مدیریت ایران، کارشناسان و جمعی از دانشجویان برگزار شد. در این همایش دکتر فیروزه خلعتبری اقتصاددان برجسته کشور، با محور الزامات و پیش‌نیازهای اقتصاد مقاومتی و رتبه‌بندی آنها سخنرانی کرد. وی در این همایش با اشاره به تعریف و هدف اقتصاد مقاومتی گفت: در حقیقت مقابله با ضربه‌ها و آسیب‌پذیری منتهی به از دست دادن هویت ساختاری و زایل شدن پایداری، آن چیزی است که اقتصاد مقاومتی می‌خواهد. بر این اساس باید عواملی که باعث می‌شوند در اقتصاد مقاومتی هویت ساختاری و پایداری یک مملکت یا یک بنگاه از دست برود، شناسایی شده و پیش از آنکه این عوامل بتوانند بر ما غالب شوند و آسیب برسانند، بتوانیم راه مقابله و ایستادگی در مقابل آنها را شناسایی کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر