اعداد و ارقام سخن می‌گویند

۱۳۹۳/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۶۶


اهدای 40مدرسه از سوی بنیاد برکت

رییس ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی(ره) گفت: 40مدرسه و 154کلاس درس توسط بنیاد برکت با دستور مقام معظم رهبری ساخته شده و این 40مدرسه هدیه‌یی است که به ملت ایران تقدیم شده است. مخبر افزود: این مدارس در 16 استان کشور ساخته شده که تعداد آنها تا پایان سال به 500مدرسه خواهد رسید.


افزایش 25درصدی شهریه مهدکودک‌ها

به گفته معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی، شهریه‌های جدید مهدهای کودک کشور به‌طور متوسط 25درصد افزایش

یافته که میانگین افزایش از سال گذشته کمتر بوده است. نفریه افزود: پنج فعالیت فوق‌‌برنامه مانند فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و آموزش یک زبان خارجی می‌تواند در مهدکودک‌ها ارایه شود و برای هر کدام از آنها 5درصد به شهریه پایه افزوده می‌شود که شرکت کودکان در فعالیت‌های فوق‌برنامه اختیاری است و با رضایت کتبی والدین باید انجام شود.


هزینه جابه‌جایی با آمبولانس خصوصی؛ 100هزار تومان

رییس مرکز آمبولانس‌های خصوصی در وزارت بهداشت گفت: تعرفه استفاده از آمبولانس‌های خصوصی جهت نقل‌وانتقالات داخل شهری در تهران 100هزارتومان، نقل‌وانتقال داخل شهری در سایر کلانشهرها مانند کرج، اصفهان و... مبلغ 80هزار تومان و سایر شهرها 60هزار تومان است.


بازنشستگی ۱۸هزار فرهنگی در اول مهر

وزیر آموزش و پرورش از بازنشستگی 18هزار فرهنگی در اول مهر خبر داد و گفت: تعدادی هم در طول سال تحصیلی بازنشسته می‌شوند. فانی افزود: باوجود اینکه نیروی جدید وارد نکرده‌ایم و دانشجو معلمان نیز هنوز فارغ‌التحصیل نشده‌اند، تمامی مدارس و واحدهای آموزشی و تربیتی با نیروی‌انسانی موجود آموزش و پرورش

ساماندهی شده‌اند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر